Toon posts:

[XP] Iexplorer vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/groenenberg35/Iexplorer%20crash.JPG klikbaar

waar het om gaat is het volgende.

als je kijkt naar dit scherm kan je zien dat Iexplorer wel ernstig vaak crashed. dit is niet soms dit is heel vaak. kijk maar naar het schuifbalkje. wat er dan gebeurt is dat windows enige tijd gaat 'nadenken' en vervolgens komt ie dan met de vraag taakbeïndigen en wel of niet een rapport verzenden. (ik doe nooit een rapport verzenden). soms is het ook zo dat ie gewoon weer door gaat alleen krijgt ik na een paar minuten gewoon weer een vastloper. :?

verder heb ik nix met overclock of iets met mem gedaan.
het is een 1.7 Ghz. 512 MB RAM. je zou toch zeggen dat ie dat makkelijk allemaal aan kan.

het is wel zo dat ik er van alles op gooi en als ik er nix mee kan verwijder ik het gewoon weer. (wel op goede wijze). maar naar mijn mening moet dit niet uitmaken bij DE Windows XP.

wat ik ook nooit doet is het updaten van windows. hij niet legaal. maar ik heb wel alle laatste drivers voor de hardware.

weten jullie wat hier mee is en hoe dit eventueel op te lossen is?
ik heb wel een idee maar das weer zo'n hele klus (formateren) en om dat nou elke 3 a 4 maanden te doen zie ik ook niet zitten.

greetz

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is IE helemaal uptodate? Dus SP1 en alle patches geinstalleerd? Heb je van Windows XP ook SP1 + alle patches geinstalleerd?

Zo niet, probeer dat als eerst eens, vaak lost dat een hoop problemen op.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Bezoek je regelmatig sites die overmatig veel afbeeldingen gebruiken, of die intensief gebruik maken van javascript of dhtml?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Je kan je windows gewoon updaten hoor, alleen je SP1 moet je met een truukje doen dat is alles... En nee, ik zeg niet welk truukje dat mag hier niet :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 31 May 2003 @ 20:32:
Is IE helemaal uptodate? Dus SP1 en alle patches geinstalleerd? Heb je van Windows XP ook SP1 + alle patches geinstalleerd?

Zo niet, probeer dat als eerst eens, vaak lost dat een hoop problemen op.
ik zal het is gaan proberen. met de hoop dat het goed gaat.
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 20:33:
Bezoek je regelmatig sites die overmatig veel afbeeldingen gebruiken, of die intensief gebruik maken van javascript of dhtml?
dat maakt niet uit. ik heb het ook als ik hier op got ben of gewone html sites zonder al te veel poespas. :S.
ik maak tegenwoordig ook wel mijn Temporary Internet Files regelmatig leeg.

ik heb het ook vooral als ik een nieuw programma aan het starten ben terwijl ik aan het internetten ben. bug ofzo iets :? dan gaat alles wel gewoon door alleen moet ik steeds een 10 sec wachten voor ik weer op het scherm kom waar ik weer wil wezen.

loopt xp dan altijd brak als je hem langer dan 3 maanden niet heb geformat?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
En ja, na een maand of drie is je Windows niet meer zo 'clean' als wanneer je hem net hebt geinstalleerd, maar je kunt makkelijk een jaar doen zonder hem opnieuw te hoeven installeren. En waarschijnlijk nog wel een stuk langer ook.

Controleer eens op Spyware, dat soort kleine dingen veroorzaken ook altijd veel problemen. Bekijk het eens met Ad-Aware :).
Pagina: 1