Toon posts:

[Win2000] Bootmenu van installatie wil niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de installatie van Windows 2000 moet de pc een keer rebooten en dan is er zo'n opstartmenu. Als ik dit probeer op mijn Asus A7N8X plank krijg ik echter meldingen van de nvidia boot manager dat er een fout boot file gegeven is oid?? Ook zegt ie daarna dat ie niet van de HD kan booten (deze is niet defect; ik kan er via een opstartdiskette wel bij)...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Er staan er meer OS `en op of is het alleen Windows 2000 :? Gelieve meer info zie: Windows Operated Systems - Policy

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de eerste keer dat er een OS in combinatie met dat moederbord geinstalleerd was, 2000 was de eerste poging...

Ik kan over een tijdje de exacte meldingen etc geven, ik probeerde via floppy te booten en vervolgens de win2000 setup zo door te laten gaan maar hij ging alles verwijderen en opnieuw installeren dus ik moet dat even afwachten nu :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het begint er steeds meer op te lijken dat dit niet aan win2000 ligt :(
Ik heb het ook als ik boot zonder bootdisk oid, kan ook kloppen omdat de HD dus nog geen OS heeft, maar er is blijkbaar iets foutgegaan met het installeren van het bootmenu van die Win2000 install :(
Misschien maar ff een Win9x variant proberen om te kijken of het met die wel lukt...

Edit: en ff fdisk /mbr maybe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 19:47 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

Illegal_Allien zegt het al je moet met meer informatie komen. Het enige wat je nu aan het doen bent is als een idiot je topic aan het schoppen en dat wordt niet echt gewaardeerd hier.