Toon posts:

(MSN 6) inlogproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de MSN 6 beta versie geinstalleerd en nu wil ik inloggen. Typ ik mijn adres en wachtwoord correct in en dan zegt ie dat mijn password niet correct is. Wie weet wat hier aan te doen is?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ff msn afsluiten en opnieuw proberen, als het dan nog niet lukt dan ff pc opnieuw opstaten...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kijk eens of je datum goed staat.

Verwijderd

had ik net ook gehad met win2k3 en msn 6. bij mij deed hij t ook nie en dan kan je bij "passport" ofzow ook doen en zegt hij dat je t te vaak geprobeert hebt :? en dan kan je een mailtje late sture met een link en als je op die link drukt kan je een nieuw wachtwoord geve en die doet t wel.

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is dat ie het op mijn zusjes computer wel doet :)

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw opstarten helpt niet.. en de datum staat goed ingesteld.. nog andere tips? :)

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:22
Deinstalleren en dan er opnieuw opzetten?

Verwijderd

Topicstarter
ook niet.. :(

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:22
Als het goed is draait Windows messenger naast MSN messenger, kan je wel via Windows messenger inloggen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil eigenlijk wel eens weten wat jij zelf al hebt geprobeerd, voor dat iedereen tig mogelijke oplossingen moet gaan opnoemen.
Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ooh ok.. ik heb zelf al geprobeerd het opnieuw te installeren, robooten, opnieuw msn 6 opstarten, tig keer in proberen te loggen, op andere computers inloggen (wat overigens wel werkt) en geprobeerd met andere accounts in te loggen en daar krijg ik precies dezeflde foutmelding..dat dus

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 18:04 ]

Verwijderd

zeker dat Num-lock aan staat? Als er natuurlijk cijfers in je paswoord staat.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
als je op install.exe dubbelklikt krijg je 2 opties. Install of repair. Klik op repair kijk of dat werkt.

dikzak

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

En je toetsenbord staat op het goed "land" ingesteld?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

als je nou bij .net passport zo'm mail opvraagt met link erin dan hoef je alleen maar een nieuw wachtwoord in te vulle en hij doet het gelijk (er stond nie bij of je dat al geprobeert had) bij mij werkte het iig wel :D

Verwijderd

Topicstarter
hmm..werkt nog steeds niet :(
Pagina: 1