Ik heb me een tijdje terug een audigy 2 platinum gekocht, maar de boxen die ik al had ( medion , 2 boxen) werken niet goed. Ik steek de boxen in op de "digital out" uitgang, en ik krijg een overheersende ruis door mijn boxen. Heel zacht hoor ik wel het nummer dat ik aan het afspelen ben. Ik heb nog 2 andere boxen geprobeerd ( trust en een onbekend merk ) de trust speelt helemaal niks af ( 3 boxen ) en het onbekende merk ( 2 boxen ) heb ik dezelfde ruis.
Ik heb wel eens een probleem gehad, dat ik de kaart eruit moest halen met het erin zetten van de kaart, en daar trok ik een kabel ( dunne brede ) iets te scheef eruit, waadoor 3 pinnetjes schuin zijn gaan staan. Deze heb ik terug gebogen met een tangetje tot ze weer recht stonden. Deze dunne brede kabel gaat naar het externe kastje. Die aansluiting ( van die pinnetjes ) op de interne geluidskaart wordt de Audio-uitbreidingsconnector (AD_EXT) genoemd.
Ik denk niet dat het hierdoor komt, maar ik zet het toch maar ff erbij.
Verder heb ik alle instellingen al gehad, boxen instellen, calibreren, en in windows heb ik zitten kloten, maar ik krijg die ruis niet weg
Weet iemand hoe dit komt ?? Werken 2 boxen niet op die audgy, of moet ik hem anders insteken ( alhoewel ik toch al alle uitgangen heb geprobeerd )
PS: Ik upload dadelijk een plaatje ter verduidelijking
[EDIT] Plaatje:
Alvast bedankt
Ik heb wel eens een probleem gehad, dat ik de kaart eruit moest halen met het erin zetten van de kaart, en daar trok ik een kabel ( dunne brede ) iets te scheef eruit, waadoor 3 pinnetjes schuin zijn gaan staan. Deze heb ik terug gebogen met een tangetje tot ze weer recht stonden. Deze dunne brede kabel gaat naar het externe kastje. Die aansluiting ( van die pinnetjes ) op de interne geluidskaart wordt de Audio-uitbreidingsconnector (AD_EXT) genoemd.
Ik denk niet dat het hierdoor komt, maar ik zet het toch maar ff erbij.
Verder heb ik alle instellingen al gehad, boxen instellen, calibreren, en in windows heb ik zitten kloten, maar ik krijg die ruis niet weg
Weet iemand hoe dit komt ?? Werken 2 boxen niet op die audgy, of moet ik hem anders insteken ( alhoewel ik toch al alle uitgangen heb geprobeerd )
PS: Ik upload dadelijk een plaatje ter verduidelijking
[EDIT] Plaatje:

Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Dashinuke op 31-05-2003 16:51 . Reden: plaatje geadd ]