Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor deze misschien nogal stomme vraag, maar ik zou de EXP210 (van Philips) willen kopen, de verkoper van een winkel hier in de buurt vertelde me echter dat de EXP210 geen oplaadbare batterijen oplaad (dus met het toestel, oplaadbare batterijen opladen met de AC/DC adapter). Dit vind ik echter zeer eigenaardig aangezien er een AC/DC plugin is voorzien in de MP3speler.

Op de site van philips vond ik enkel de EXP211 en daar is ook omtrent de oplaadbaarheid van oplaadbare batterijen niet duidelijk.

Alvast bedankt

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik zou zeggen kijk eens op de site van philips, of google naar een review?

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van philips vond ik enkel de EXP211 en daar is ook omtrent de oplaadbaarheid van oplaadbare batterijen niet duidelijk.

Er staat slechts een nota: AC/DC adaptor: batterijen gaan langer mee.

En deze sites ben ik al afgegaan
-www.philips.be
-www.hardware.info
-www.tweakers.net
-www.tomshardware.net
op al deze sites heb ik niets nuttig gevonden.

Verwijderd

Misschien kan je op de philps site de gebruiksaanwijzing downloaden.

-edit-
Heb ff voor je gekeken en in de gebruisaanwijzing staat niet dat die batterijen kan opladen. De adapter krijg je er dus alleen bij voor thuis gebruik zodat als je bij een stopcontact ben je je batterijen kan sparen. Er zit denk ik geen laadcircuit in de speler zelf.

Wordt dus een aparte lader gebruiken. Wat ook z'n voordelen heeft. Kan je 2 batterijen laden en twee gebruiken. Zit je nooit met lege batterijen die je eerst moet opladen voordat je je speler weer kan gebruiken.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 16:59 . Reden: wat toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
Die handleiding had ik al doorgelezen...

en daar staat niets in van oplaadbare batterijen, enkel dat je er 2 alkaline batterijen in moet steken en wanneer deze leeg zijn dat je deze er moet uithalen.

Verwijderd

Dan kan je ervan uitgaan dat die niet laadt. Anders hadden ze het er echt wel bijgezet.
Tegenwoordig zit die laadfunctie heel vaak niet meer in een discman. De mijne (iRiver imp-150) heeft het ook niet.
Pagina: 1