Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
hawksVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 09:53:
/me sluit zich wel enigzins bij Beaves aan.
/me is wel benieud wanneer de eerste officiele hondenfokker geboren wordt uit dit forum
ff ONTOPIC
Als iemand nog niet betaald heeft en/of doorgegeven dat hij 28 juni op de meeting komt, doe dat dan nog even.
Bedankt namens de feestcommissie

* botoo : oeps . . .Hawks schreef op 16 juni 2003 @ 09:53 een aanmaning:
ff ONTOPIC
Als iemand nog niet betaald heeft en/of doorgegeven dat hij 28 juni op de meeting komt, doe dat dan nog even.
* loopt naar de kast met overschrijvigen *
done
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben hem kwijt namelijk.

Oh, wisten jullie al dat super-de-boer een nickchange wil?
[rml][ Nickchange] super-de-boer[/rml]
Edit:
* bazs2000 is now known as Superdeboer.
[ Voor 16% gewijzigd door bazs2000 op 16-06-2003 21:44 ]
(Eigenlijk is dit mijn echte nick, en het was te wijten aan een aap die sinds 2001 niets meer had gepost, maar nog wel mijn nick had, dat ik bij registratie op GoT niet meteen zo ben gaan heten.)
* Superdeboer formerly known as super-de-boer
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Superdeboer schreef op 16 June 2003 @ 21:54:
Hahaha wat word ik goed in de gaten gehouden. Misschien is dit idd wel een liev0lle plek om mijn nieuwe nick bekend te maken:
(Eigenlijk is dit mijn echte nick, en het was te wijten aan een aap die sinds 2001 niets meer had gepost, maar nog wel mijn nick had, dat ik bij registratie op GoT niet meteen zo ben gaan heten.)
* Superdeboer formerly known as super-de-boer
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Zijn we er nog?
Ik vroeg wat
Evt. Monitor en shit hebben wij wel
HDD ook wel.
Everything is awesome!
O+
Hawks zal in de loop van de avond een nadere toelichting plaatsen maar iig weet dan iedereen ervan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb in ieder geval geen tuin. Ik wil best iets regelen in Utrecht btw voor een alternatief.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik zou vanavond het geld gaan overmaken maar dat hoeft nu dus niet meer.
Jammer, misschien dat dit in de nabije toekoms nog eens gebeurt want het idee van een LAN met de TMF-fertjes is wel leuk.
fee-tje, nu hoeft er ook niemand meer een extra pc mee te nemen.
Zo kan ik ook de monitor voor kjev thuis laten.
Da's mooiSpice schreef op 18 June 2003 @ 12:20:
Ik w8 af, werpt nu wel vruchten af dat ik erg langzaam ben met betalen.
Ik heb in ieder geval geen tuin. Ik wil best iets regelen in Utrecht btw voor een alternatief.
Wilden we alsnog een LAN-party hebben dan is de enige persoon waarvan ik cker weet dat hij een optie is Netman768, we hebben wel wat tuinspace nodig nl.
PS: ik had al betaald
[ Voor 4% gewijzigd door Randal Peelen op 18-06-2003 12:28 ]
In dat geval komen we terug op plan 1: een middag/avond in Utrecht?
eten/drinken/darten net als de eerste keer?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

Ik denk niet dat veel mensen het leuk gaan vinden als ze ineens 20+ nerds in hun tuin hebben zittenTeckna schreef op 18 June 2003 @ 13:12:
ik hoop dat we nog ergens anders terecht kunnen, dan geen lan maar gewoon leuk een terrasje oidof een andere tuin ergens vinden
OK, tijd voor plan B IMO: mijn tuin. Het is wel een beetje plotseling en errug kort dag, maar men ouders hadden al ja gezegd dus mogen ze IMO nou niet meer terugkrabbelen. Een BBQ is binnen no-time voor elkaar (ervaring
Als Hawks een manier vind om mij het al overgemaakte geld toe te sturen, de rest van de mensen het geld deze kant op laat komen en (heel belangrijk) men ouders niet plotseling dwars gaan liggen zijn jullie allemaal van harte welkom
* Delerium hoopt dat een mogelijk later tijdstip deelname van ecteinascidin mogelijk maakt.
Maar aan de andere kant: als de lol bij nettie doorgaat.
Ik had nog niet betaald, mocht Nettie het geld nodig hebben wil ik wel eea. proberen rondom overmaken (is lastig vanuit buitenland), maar eventueel ben ik ook bereid een bittburger-krat en wat andere dranken, alswel duitse worst en braadvlees mee te nemen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
W.m.b. zijn jullie welkom, nou hoop ik dat jullie wel durven
[ Voor 3% gewijzigd door Netman768 op 18-06-2003 17:02 ]
RM-rf schreef op 18 June 2003 @ 15:23:
Ik hoop zeker dat het bij Netman mogelijk zou zijn, ben net door mn 'ruzie' met mn vriendin heen over erheen te gaan (van het soort: 'natuurlijk vind ik het goed als je wat zelf gaat doen, maar moet je nu daarvoor zo ver gaan rijden, en waarom gelijk een heel weekend, had je het niet wat eerder kunnen zeggen en kan je het verschuiven naar een ander weekendje want dan wil ik ..., en ohja, komen er ook vrouwen?')
Nou uhm.. jullie blaten maar hoe en wat. Mochten we een middagje gaan ergens heen, dan zijn DR en ik ook paraat. U roept, wij komen.
Nee, Maastricht is *geen* optie.
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
haha, er komt nog niet eens de helft van wat er in het begin interesse toonde, dus zoveel zijn het er nietBeaves schreef op 18 June 2003 @ 13:31:
[...]
Ik denk niet dat veel mensen het leuk gaan vinden als ze ineens 20+ nerds in hun tuin hebben zitten
Verwijderd
ik zal het netjes in een envelop doen en via ptt zo goedkoop mogelijk opsturenNetman867 schreef op 18 June 2003 @ 14:15:
Alternatief!
OK, tijd voor plan B IMO: mijn tuin. Het is wel een beetje plotseling en errug kort dag, maar men ouders hadden al ja gezegd dus mogen ze IMO nou niet meer terugkrabbelen. Een BBQ is binnen no-time voor elkaar (ervaring), het grootste probleem is dat dankzij een verbouwing hiero ons huis een beetje een chaos is en alles in de tuin zal moeten gebeuren. Dat betekent b.v. ook zo'n WC-hokje-dinges huren (of misschien lenen, moet ik nog uitzoeken).
Als Hawks een manier vind om mij het al overgemaakte geld toe te sturen, de rest van de mensen het geld deze kant op laat komen en (heel belangrijk) men ouders niet plotseling dwars gaan liggen zijn jullie allemaal van harte welkom
Verwijderd
jij ook al ruzieRM-rf schreef op 18 June 2003 @ 15:23:
Ik hoop zeker dat het bij Netman mogelijk zou zijn, ben net door mn 'ruzie' met mn vriendin heen over erheen te gaan (van het soort: 'natuurlijk vind ik het goed als je wat zelf gaat doen, maar moet je nu daarvoor zo ver gaan rijden, en waarom gelijk een heel weekend, had je het niet wat eerder kunnen zeggen en kan je het verschuiven naar een ander weekendje want dan wil ik ..., en ohja, komen er ook vrouwen?')
Ik had nog niet betaald, mocht Nettie het geld nodig hebben wil ik wel eea. proberen rondom overmaken (is lastig vanuit buitenland), maar eventueel ben ik ook bereid een bittburger-krat en wat andere dranken, alswel duitse worst en braadvlees mee te nemen.
* Kjev lijkt het een goed idee eens even te inventariseren wie van het oorspronkelijke lijstje allemaal precies komt, en even de startpost te editten
Verwijderd
(correct me if i'm wrong)
Verwijderd
Seamann
Feetje
Darkrider
Teckna
Kjev
jimmie pop
wouter tinus
/me wacht wel ff tot de 21e met geld naar netman overboeken, dan is de studiefinanciering weer binnen, en scheelt mij weer paar x overboeken
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:41 ]
Ik dacht dat ik het al had gevonden maar dat was een ander mailtje en ik kan nu niet bij mijn RAID-partitie.

Als je het doet dan krijg je een dikke natte
Het zou ook fijn zijn als we even een bijgewerkt wie-komt-er-lijstje van Hawks konden krijgen?Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 17:39:
lijstje met mensen waarvan ik het geld al gehad heb:
Seamann
Feetje
Darkrider
Teckna
Kjev
jimmie pop
wouter tinus
/me wacht wel ff tot de 21e met geld naar netman overboeken, dan is de studiefinanciering weer binnen, en scheelt mij weer paar x overboeken
Verwijderd
/me heeft wat ruzie met meisje, en na 26 maanden kies ik toch ff het meisje ipv de meet houden.
/me had de meet ook HEEL leuk gevonden, en zal het nog wel een keer goed maken!!
mijn bankrekening is: 128713836, liempde
Meisje wil weg dat weekend, mocht dat niet door gaan kom ik zekers nog op de motor langsgescheurd!!
Verwijderd
deze mensen hebben overgemaakt, en komen dus zeker,Netman867 schreef op 18 juni 2003 @ 17:45:
[...]
Het zou ook fijn zijn als we even een bijgewerkt wie-komt-er-lijstje van Hawks konden krijgen?
botoo heeft geloof ik al overgemaakt, maar nog niet binnen. rest niks meer van gehoord, als wat in dit topic staat!!
Aanwezig @ hele weekend: (Eu. 35)
Seemann
fee-tje
Darkrider
Kjev
Jimmy Pop
Netman768
RM-rf
bazs2000
Beaves - nog betalen!
Alleen aanwezig @ BBQ: (Eu 15)
Renegade
botoo
Wouter Tinus
spook
Teckna (misschien hele weekend)
Misschien: (Geld @ meet zelf)
Superdeboer
Onbekend:
Ecteinascidin
Robin Vreuls
Jaymz
KexDaFlex (bier + BBQ )
Prog-Konijn
Spice
Gil ff als je ergens staat waar je niet hoort.
[ Voor 37% gewijzigd door Netman768 op 20-06-2003 19:33 ]
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
1
2
3
4
5
6
7
8
| Uw opdracht(en) zijn verzonden.| bij- en afschrijvingen | _______________________________|_________________________________ boekdatum | omschrijving | bedrag af 18-06-2003 | 12.87.13.836 Hawks | -20,00 EUR | TMF Meeting fourth edition | | ;BBQ;verblijf; :Y) | _______________|____________________________|____________________ |
Zo, dat zou het moeten zijn.
kharny zat dan in het vliegtuig
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:47:
die :** hoef ik van jou niet hoor, die krijg ik nu van mijn vriendin, omdat ik het af zeg
/me heeft wat ruzie met meisje, en na 26 maanden kies ik toch ff het meisje ipv de meet houden.
!knuff0l Hawksje
Everything is awesome!
O+
Enneh nettie hoe laat wil je me (niet) zien?
ohja, voor iedreen die nog nodig heeft, ik heb (eventueel) in de aanbieding:
Een 17" CRT scherm, misschien nog een 17" TFT scherm en een zelfde router als nettie al genoemd heeft (met 4 poorts hub).
Hoe zit het trouwens met OV naar $gehucht['Netman867'] ? Is er eventueel de mogelijkheid voor een transfer inclusief bagage vanaf station Deventer?
[ Voor 19% gewijzigd door Kjev op 18-06-2003 20:00 ]
Wij kunnen evt wel iemand meenemen/oppikken. Dan moet je ff melden hoe laat enzo, en dan sjoep ik je mee.Kjev schreef op 18 June 2003 @ 19:58:
Jimmy Pop: bazs2000 zou nog een monitor voor mij meenemen, misschien dat jullie kunnen uitvechten wie de eer heeft een monitor voor mij mee te nemen?
Hoe zit het trouwens met OV naar $gehucht['Netman867'] ? Is er eventueel de mogelijkheid voor een transfer inclusief bagage vanaf station Deventer?
Disclaimer: dan zie je mn pa. Ik lijk niet op mn pa.
Everything is awesome!
O+
Gezien ik toch wat dichter bij nettie woon dan bazs (Kjev schreef op 18 juni 2003 @ 19:58:
Jimmy Pop: bazs2000 zou nog een monitor voor mij meenemen, misschien dat jullie kunnen uitvechten wie de eer heeft een monitor voor mij mee te nemen?
wbt dat laatste .... lijkt mij geen probleem, maar ik mag nog niet autorijden
Wat?Jimmy Pop schreef op 18 June 2003 @ 21:29:
Gezien ik toch wat dichter bij nettie woon dan bazs () denk ik dat ik toch die eer maar moet claimen
En ik heb nog wel een hele speciale monitor met wazige vlekken.

[edit]* bazs2000 : ben je dr het hele weekend, of kom je later binnenvallen/vertrek je vroeger?
[ Voor 11% gewijzigd door Netman768 op 18-06-2003 22:46 ]
Mja, ik doe anders wel OV-en joh als het redelijk te bereiken is, anders moeten jullie op de NS wachten en da's ook niet echt praktischfee-tje schreef op 18 June 2003 @ 21:17:
Wij kunnen evt wel iemand meenemen/oppikken. Dan moet je ff melden hoe laat enzo, en dan sjoep ik je mee.
OntkenningsfaseDisclaimer: dan zie je mn pa. Ik lijk niet op mn pa.
Hoe laat worden we eigenlijk ongeveer verwacht?
En wat is eigenlijk het record 'verschillende onderwerpen in één post'?
[ Voor 27% gewijzigd door Kjev op 18-06-2003 22:46 ]
... it's not that bad though
[ Voor 7% gewijzigd door Randal Peelen op 18-06-2003 23:14 ]
Als het kan blijf ik het liefst het hele weekend, anders gaat het af van de netto LAN-tijd (Bruto=Lan-reistijd).Netman867 schreef op 18 juni 2003 @ 22:40:
[edit]* bazs2000 : ben je dr het hele weekend, of kom je later binnenvallen/vertrek je vroeger?
Dan ben ik bang dat de 20 euro die je hebt overgemaakt niet voldoende is, de gestelde vijfendertig is toch wel het minimum willen met BBQ enz. dr bij.bazs2000 schreef op 18 June 2003 @ 23:13:
[...]
Als het kan blijf ik het liefst het hele weekend, anders gaat het af van de netto LAN-tijd (Bruto=Lan-reistijd).
In het algemeen: ik neem aan dat geld geven @ LAN zelf ook wel kan, maar liever over maken. Je komt iig het terrein niet op zonder betaald te hebben
oftewel: ik kom laat binnenvallen en ben relatief(!)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
15 euro voor BBQ alleen
/me vraagt zich af of het bij Netman leuker is, nu blijken er ineens meer interesse te hebben
Ik heb natuurlijk weer met een half ook gelezen en dan wil het nog wel eens verkeerd gaan.
Enne Hawks, ik had zowieso al interesse want ik had er al een danspresentatie voor opgeschoven.
Ja, ik ken het bij jou nu wel zo langzamerhandVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 23:30:
35 euro was voor 2 dagen
15 euro voor BBQ alleen
/me vraagt zich af of het bij Netman leuker is, nu blijken er ineens meer interesse te hebben
Info:
- Adres?
Wentholtweg 2 EPSE, Nederland
- Hoe kom 'k dr?
Zoek je weg naar Deventer. A1 is de makkelijkste route, dr is ook een redelijk station. Ik behandel de route vanaf de afslag van de A1 en vanaf het station:
--Station
Mogelijkheid 1: pak buslijn 56, betaal 3 strippen en stap uit bij halte de Blokkendoos.
Mogenlijkheid 2 (auto): ga bij het kruispunt tegenover de hoofduitgang van het station links af. Volg de weg over nog een kruispunt, en links langs een vijver. Wanneer je Hogeschool IJselland aan je linkerhand hebt ga je rechts af (na de vijver). Rijd een heel eind recht door met de weg mee tot je over een sluis bent gekomen. Vergeet dan niet met de bocht mee naar links te gaan. Rijd weer een heel eind met de weg mee tot je onder de snelweg bent doorgekomen. Volg dan de route vanaf de A1.
--A1-afslag
Ga als je van de A1 af komt linksaf. Rijd net zo lang door tot je bij een stel stoplichten aan komt waar je linksaf Epse in kan gaan. Volg de weg waar je dan op zit door het dorp heen, het bos in. Rem af voor de eerste drempel, maar geef hard gas voor de tweede: die is nep. Na de tweede drempel moet je de eerste weg linksaf. Als je dan de LAN-party, direct aan je rechterhand, nog mist ben je een schele aap.
- Vanaf hoe laat mag ik komen?
Vanaf 10 uur is iedereen van harte welkom. Je mag zelf bepalen hoe veel tijd je nodig hebt om netwerk op te bouwen / te gamen voordat we gaan BBQ'en.
- Hoe gaat dat met het eten?
De lokale supermarkt hier bouwt kant-en-klare BBQ's voor gezelschappen. Ik ga morgen langs om te kijken of het ding vrij is en zo ja het ding te boeken. Bij de BBQ komen de nodige vleesjes, salades en sausjes.
- en het toilet?
Dr komt waarschijnlijk een bouwvakkers toilet. Omdat we zeer waarschijnlijk geen WC meer hebben op de benedenverdieping tegen de tijd van de LAN (i.v.m. verbouwing) is dr geen andere optie.
- Sjeemig wat ziet jullie gras er uit

Dat klopt, een groot gedeelte van het gras is helemaal aan flarden dankzij de zware bouw-machines die dr overheen hebben gereden. Dr is hopelijk nog genoeg gras over om alle tenten op kwijt te kunnen
Grijplijst:
Het volgende moet iedereen meenemen, als je dr niet zelf voor kan zorgen: zorg dat iemand anders wat voor je mee neemt!
- Een tent
- Slaapzakken, luchtbedden, tandenborstels, enz.
- een bord, wat bestek en een beker
- UTP-kabel(s) (zo lang mogelijk, korter dan 5 meter hebben we dr nix aan. Als je dr meerdere hebt, neem dr een paar mee.)
- Een computer
- De nodige stekkerdozen
Wat moet er verder nog:
Je hoeft dit niet mee te nemen, maar als je het hebt liggen: neem het mee.
- Switches (ik heb zelf een 8 poorts switch + een router met 4 poorts switch. De router zal als DHCP-server fungeren, dus een echte server is niet nodig. We hebben zo'n 20 poorten nodig, wie er dus nog heeft liggen: neem mee)
- Fakkels / andere (sfeer) verlichting. (Kan gekocht worden van het budget, maar zo ruim zitten we niet)
- Drank, zoutjes
- Verlengsnoeren. (we hebben hier ben ik bang niet genoeg van die dingen om twintig computers + lampen enz. te voorzien)
- Niet heel hard nodig, maar als het geregeld kan worden: een WLAN-access point + kaartjes. Dan hoeven we niet met hele lange UTP-kabels te slepen om bij de internet-verbinding te komen en kunnen we misschien zelfs wel een laptop + webcam op een bovenverdiepeing van het huis opstellen om wat plaatjes te schieten om de zoveel tijd
Wat hebben we hier al staan:
- Party-tent - redelijk grote overdekking voor een soort middenpunt van het hele lan-gebeuren
- server-tentje, waar we de netwerkapperatuur in kunnen stouwen
- Vuurplaats, als we de zooi dr ff uit halen kunnen we 's avonds fikkie stoken
- camper-overdekking, omdat men ouders met de camper weg zijn kunnen we daar prima de BBQ neerzetten. (je krijgt dan wel een splitsing met eet/fikkie-stuk en een LAN-gedeelte waar tenten + computers staan)
Regelement!
- Iedereen moet hebben betaald voor 'ie het kampterrein op komt. Dat kan indien nodig contant, dr is een pinautomaat bij de lokale supermarkt. Bij voorkeur via bank-overschrift
- Hekken worden ten alle tijden gesloten. Onze hond is tegen de tijd dat we aan het lannen zijn hoog loops en wil dus erg graag weg. Vorige keer is ze toen onder een auto gekomen.
- Overmatig drankgebruik word niet op prijs gesteld, maar is eigen verantwoordelijkheid.
- Je zorgt er zelf voor dat je apperatuur veilig staat, het kan gaan regenen.
- Zorg er voor dat je al het 'verplichte' spul bij je hebt, we hebben niet zomaar reserve-spul liggen.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben, hoogachtend en met vriendelijke groet,
* Netman768
[ Voor 1% gewijzigd door Netman768 op 19-06-2003 00:05 . Reden: typo ]
En als je toch je powerbook meeneemt kun je gelijk mijn Ipod ff van die nieuwe firmware voorzien
Ik sta bij aanwezig @ hele weekend maar ik was alleen van plan om op de BBQ te komen
Heb ook maar 15 euro betaald, en dat was eigenlijk toen ik nog dacht dat het in Liempde was... Epse is zeg maar anderhalf uur verder rijden
Moet toch even gaan heroverwegen helaas

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2003 00:16 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat kan gefixt wordenWouter Tinus schreef op 19 June 2003 @ 00:14:
Help!! enzo
ik sta bij aanwezig @ hele weekend maar ik was alleen van plan om op de BBQ te komen
Heb je dat net voor me ons over?heb ook maar 15 euro betaald, en dat was eigenlijk toen ik nog dacht dat het in Liempde was... Epse is zeg maar anderhalf uur verder rijden.
bazs2000 schreef op 18 June 2003 @ 23:35:
Enne Hawks, ik had zowieso al interesse want ik had er al een danspresentatie voor opgeschoven.
Met die enorm lekkere chickz0r uit je icon?
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Dat kan je onder Windows ook hoorJimmy Pop schreef op 19 juni 2003 @ 00:05:
En als je toch je powerbook meeneemt kun je gelijk mijn Ipod ff van die nieuwe firmware voorzien
Iedereen is welkom, ook de mensen die niet zo veel postenikkes schreef op 18 June 2003 @ 18:08:
Ikkes wil ook wel, maar ik weet niet of ik welkom ben. Post niet zoveel nog. Ben alleen de datum kwijt. Dus als iemand dat nog even wil doorgeven ga ik straks even ruzien met mijn man.
Voor de datum en andere info: lees ff de bovenstaande info-post door. Je bent van harte welkom, geef je wel even door of je komt en zo ja alleen de BBQ of het hele weekend, + dat je het benodigde geld op een of andere manier richting kas krijgt?
*snik* welk os zeg jij daar dat ik draai?
Als ik al in Windows zit dan is daar die updater nog niet voor available
Tsss, je 0wnz0rt mij nog steeds in de !stats... heb je daar niet genoeg fun van?!
Nettie heeft op GoT 867 ipv 768...
En JimP is lastig, zeker zo laat. Jij had al lang in bed moeten liggen.
Tent
Ik weet niet of het nodig is om te slapen
Wlan
Ik heb een accesspoint + 1 pcmcia-kaartje van het geweldige merk Actiontec. Zit nog te aarzelen of ik het meeneem, ik hoef niet helemaal met duizenden euro's hardware op zak te lopen
[ Voor 10% gewijzigd door Kjev op 19-06-2003 02:06 ]
Nee, echt niet.
Asjeblieft niet...
Everything is awesome!
O+
Tent:fee-tje schreef op 19 juni 2003 @ 07:07:
Wij zitten een beetje met het tent/UTP gebeuren.
Ik moet het allemaal nog ff zien....

UTP kabel:

Verder prijzenswaardig initiatief van Netman en iedereen een prettige meet en LAN troegewenst.
[ Voor 4% gewijzigd door Spice op 19-06-2003 09:29 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Dat betekent dat jullie allemaal in je eigen tentje gaan zitten en dan via #TMF of /16 gaan slow-chatten?
waarom moet je dan helemaal naar DE(potlood)venter, dat doen we nu toch ook vanaf thuis?
* botoo komt wel voor BBQ&Bier, neemt een powerbook (en misschien ook een iBook) mee, en vind het helemaal niet erg (lees: vind het een heel goed idee) als Kjev een accespoint meeneemt
als Teckna (of iemand anders) dan ook een WiFi laptop meeneemt, dan kunnen we eens testen in hoeverre die AP's te beveiligen zijn . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bij de lidl lagen tenten tegen een laag prijsje. En utp zoek je even in de pw opfee-tje schreef op 19 June 2003 @ 07:07:
Wij zitten een beetje met het tent/UTP gebeuren.
Ik moet het allemaal nog ff zien....
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Acht, tentje scoor ik wel bij mijn zwager want kamperen doet hij toch nooit.
Hmmm, das dus de bro van die chickz0r in je icon?bazs2000 schreef op 19 juni 2003 @ 10:21:
Ik heb alles (op een tent na dan).
Acht, tentje scoor ik wel bij mijn zwager want kamperen doet hij toch nooit.

Dat is die Chickz0r in mijn icoon.
Ik mocht willen dat ik daarmee mocht dansen en ik zou het haten als zij mijn zus zou zijn (want wie probeert zijn zus nu te versieren?).
Jij doet volgens mij alles om aan een antwoord te komen
Ow... die ken ik alleen van andere plaatjes, maar toen heb ik niet zozeer op haar gezicht gelet.bazs2000 schreef op 19 juni 2003 @ 10:54:
Dude, je gaat mij toch niet vertellen dat jij Froukje de Both niet kent he?
Dat is die Chickz0r in mijn icoon.

Correct, over! Ben blij dat ik nu niet meer in onzekerheid leef over de identiteit van de chickz0r in jouw icon.Jij doet volgens mij alles om aan een antwoord te komen
Hmm, ok... als iemand anders een tentje voor mij mee kan sjouwen?botoo:
...en vind het helemaal niet erg (lees: vind het een heel goed idee) als Kjev een accespoint meeneemt
Wachtwoord erop en een lock erop dat je alleen kan afzetten met een knopje op het accesspoint zelf...als Teckna (of iemand anders) dan ook een WiFi laptop meeneemt, dan kunnen we eens testen in hoeverre die AP's te beveiligen zijn . . .
Ik neem ook wel een paar lange UTP-kabels mee trouwens... (3x15m oid)
ik kom door Maastricht en Kerkrade is dan geen omweg, mocht je willen meerijdenRobin Vreuls schreef op 19 juni 2003 @ 10:54:
Jammer dat /me de meeting heeft afgeblazen, en een LAN/BBQ @ * RM-rf is mij te lang reizen met de trein. Ik kan wel zorgen voor een dertig meter lange UTP-kabel mocht het nodig zijn. Die had ik dan wel graag dan ook terug gehad.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Als dat de enige reden is dat je niet komt heb ik nog wel een bed voor je vrij hoor.Spice schreef op 19 June 2003 @ 09:28:
mmm, ik ben niet het kampeer-tent type. Sterker nog, gisteren heb ik op een terras mij erg negatief uitgelaten m.b.t. kamperen. Kortom: ik ga niet in een tent zitten/slapen en kom dus niet.
Verder prijzenswaardig initiatief van Netman en iedereen een prettige meet en LAN troegewenst.
Hmm, dan is het natuurlijk is een stuk aantrekkelijkerRM-rf schreef op 19 June 2003 @ 13:25:
ik kom door Maastricht en Kerkrade is dan geen omweg, mocht je willen meerijden
klopt, ik woon in de Sud-Eifel, vlak bij de luxemburgse grens, ik rij dus naar nederland via Bitburg, Verviers en Luik en kom dan nederland binnen via Maastricht, naar Kerkrade is feitelijk geen omweg, enkel zou ik dan via Aachen kunnen rijdenRobin Vreuls schreef op 19 juni 2003 @ 14:55:
[...]
Hmm, dan is het natuurlijk is een stuk aantrekkelijker. Jij woont toch in Duitsland, of zie ik hier iets over het hoofd?
hierbij verneem ik dat u ook aanwezig zal zijn?Robin Vreuls schreef op 19 June 2003 @ 14:55:
[...]
Hmm, dan is het natuurlijk is een stuk aantrekkelijker. Jij woont toch in Duitsland, of zie ik hier iets over het hoofd?
* Beaves heeft ook tentvreesNetman867 schreef op 19 juni 2003 @ 13:45:
[...]
Als dat de enige reden is dat je niet komt heb ik nog wel een bed voor je vrij hoor.
er zal vast ook wel ergens een hondenhok beschikbaar zijn
Had ik al verteld van mijn verschikkelijke angst voor honden?Teckna schreef op 19 June 2003 @ 15:50:
[...]
er zal vast ook wel ergens een hondenhok beschikbaar zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Alex op 19-06-2003 16:45 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Robin yeah! Robin moet ook! Robin moet ook!
Nettie: overleef je het als wij geen tot weinig UTP-kabels meenemen? Ik geloof dat we er een paar hebben van 3 meter max ofzo? Ik schop Paksal wel ff hierheen, die weet dat allemaal wat beter.
Everything is awesome!
O+
Als je aardig bent voor * Beaves dan kan ik je wel voorzien van de nodige (lange) UTP kabelsfee-tje schreef op 19 June 2003 @ 16:55:
Ik heb lekker ook geen game-pc.Wel een gewone pc. En ik twijfel een beetje of ik die wel of nie meesleur. DR zn pc iig wel.
Robin yeah! Robin moet ook! Robin moet ook!
Nettie: overleef je het als wij geen tot weinig UTP-kabels meenemen? Ik geloof dat we er een paar hebben van 3 meter max ofzo? Ik schop Paksal wel ff hierheen, die weet dat allemaal wat beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Beaves op 19-06-2003 17:13 ]
Beaves schreef op 19 juni 2003 @ 17:13:
Als je aardig bent voor * Beaves dan kan ik je wel voorzien van de nodige (lange) UTP kabels
Everything is awesome!
O+
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Jij ging ook nog overnachten (of een poging tot?RM-rf schreef op 19 June 2003 @ 15:29:
[...]
klopt, ik woon in de Sud-Eifel, vlak bij de luxemburgse grens, ik rij dus naar nederland via Bitburg, Verviers en Luik en kom dan nederland binnen via Maastricht, naar Kerkrade is feitelijk geen omweg, enkel zou ik dan via Aachen kunnen rijden