Toon posts:

Draadloos kabelinternet binnenshuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, misschien dat een van jullie me duidelijkheid kan geven. Ik zoek voor thuis een oplossing, zodat ik mijn pc kan neerzetten waar ik wil en een draadloos kan internetten via @home. Ik zal waarschijnlijk wel een zender en ontvanger moeten komen, die ik dan resp. aan mijn kabelemodem en pc moet aansluiten. Maar waar kan ik zoiets vinden?? Als ik ga zoeken op internet krijg ik producten met de raarste namen en specificaties waar ik echt geen wijs uit kan worden. Ik weet al dat Siemens iets dergelijks aanbiedt en ik meende te hebben gelezen dat Trust ook iets dergelijks heeft. Zou iemand mij eens kunnen vertellen wat ik nu echt nodig heb??

Alvast bedankt

Verwijderd

Boodschappenlijstje:
- 1 Router met ingebouwde switch & wirelessaccesspoint.
- 1 PCI-Wireless netwerkkaart of 1 PCMCIA wireless netwerkkaar.
- 1 portie gezond verstand :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Die laatste zal het duurst worden gok ik.

Heb je de search op GOT al gebruikt :?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Voor zoiets hoef je toch geen standaard set te kopen?
Weet je wel wat dat kost??
Lucky Strike had weer een aanbieding met een vaag pakje.
Kostte 70 cent extra ten opzichte van een gewoon pakje. Wat was dat extraatje?
Een doosje lucifers... :D

Maar goed, wat Maui71 al zei, gewoon een routertje kopen met een ingebouwd accesspoint, eventueel ook met een 4 poorts switch er in, en een draadloos netwerkkaartje voor in je PC. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Je kan bijvoorbeeld eens kijken naar het spul van LinkSys, erg degelijk, en redelijk scherp geprijsd voor een A-merk.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over internet sharen over een wireless netwerk is in de search genoeg te vinden. Dergelijke vragen horen overigens in NT, niet in I&T.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.