Fan op Alpha Koeler

Pagina: 1
Acties:

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
Ik heb op de HCC een alpha koeler gekocht voor mn Duron, nu was het een bouwpakket, maar ik weet niet zeker hoe die fan erop moet, moet ie in de koeler blazen, of moet ie lucht door de koeler zuigen?

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Zuigen !!!

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Verschilt, mijn Vos32 cooler blaast door het blok heen...... hmmz, ik denk dat een alpha moet afzuigen..

Whatever.

Verwijderd

ZUIGEN MOET DAT KRENG!!!

Verwijderd

er zit ook een gebruiksaanwijzing bij |:(
zuigen, kreng.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
Ok dan heb ik hem toch goed, ik vond het namelijk vreemd, want al mn andere koelers die ik heb gehad bliezen op het koelblok

Verwijderd

Wat maakt het uit ? Lawaai of Graden Celsius ? Dammm die delta draaien wel hard! Ik heb net een stuk duim er van af geschaafd:P

Verwijderd

Wat is handiger... Koeler op conveter en dan in de kast. of conveter in de kast en dan de koeler erop doen ?? :?

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
ik heb net ook een alpha koeler met een delta fan op de HCC voor fl.150,- gulden gekocht . De delta fan staat standaar ingestelt dat deze fan gewoon blazen naar de koeler . Geluid valt reuzen mee ( kast staat open ) . Mijn Duron 700@1ghz ( 9,5*105 core 1.85 ) draai op idel 43C . Is deze temp. goed voor 1ghz ?? bedankt
groeten :?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 25 november 2000 19:05 schreef saigon66 het volgende:
Geluid valt reuzen mee
Vind ik ook, iedereen zit over dat geluid te zeiken, maar het is helemaal niet zo irritant.
(maarja, ik vind ook het geluid van optrekkende treinen (die nieuwe dubbeldekkers) mooi:p)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Geluid vind ik ook niet irritant maar mijn ouders wel. Met mijn 4 boxjes hoor ik helemaal geen fan

I'm CooL 8-)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mijn ouders vinden het geluid van een delta + 4 * sunon 80mm ook irritant*D
Het klinkt als een stofzuiger>:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Hoelang kan moet ik mijn cellie 566 inweken voordat ik het echt kan opvoeren :7
Pagina: 1