enter the matrix : ik zit vast

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit vast bij de matrix en ik heb al naar walktrough's gezocht.
ik zit vast in de missie ice and corrupt. daar moet ik 3 anchors ofzo stukmaken

Vraag 1 : waar zitten die anchors
Vraag 2: Wat zijn anchors 8)7 :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
In het midden zit een groot ronddraaiend ding wat roestende geluidjes maakt, dit ding moet je kapotmaken met bijv. grens of heel wat guns.

Dit kon je makkelijk in een walktrough vinden, want zo heb ik het ook gevonden.

www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt die brug waar Ice en Corrupt op staan. Dan heb je zo'n machine, een staaf die uit de grond steekt, die ronddraait en die heeft 3 van die bogen aan de voet zitten. Dat zijn anchors (bevestigingen/verstevigingen) en die dingen moet je kapot zien te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 15:29:
Je hebt die brug waar Ice en Corrupt op staan. Dan heb je zo'n machine, een staaf die uit de grond steekt, die ronddraait en die heeft 3 van die bogen aan de voet zitten. Dat zijn anchors (bevestigingen/verstevigingen) en die dingen moet je kapot zien te krijgen :)
Ik zie het nu ook...
Erm... wat mij dus in de war bracht, was dat pijltje... die wees heel ergens anders naar... ik dus maar ergens anders continue zoeken... dit terwijl de oplossing voor m'n voeten lag .. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
Ik zit vast op dit toilet in het gebouw... hoe klim ik in die ruimte?? (vrij in het begin nog)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zosas schreef op 02 juni 2003 @ 23:51:
Ik zit vast op dit toilet in het gebouw... hoe klim ik in die ruimte?? (vrij in het begin nog)
Tegen de trap aanlopen. Eventueel nog even springen er tegenaan. En dan zie je geloof ik vanzelf een filmpje of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Switch schreef op 31 mei 2003 @ 15:29:
In het midden zit een groot ronddraaiend ding wat roestende geluidjes maakt, dit ding moet je kapotmaken met bijv. grens of heel wat guns.

Dit kon je makkelijk in een walktrough vinden, want zo heb ik het ook gevonden.

www.gamefaqs.com
pff heb je daar een WT voor nodig :D ..
pijltje geeft bota bene de richting aan :P

* Solid Seal heeft ETM zonder hulp uitgespeeld .. :)

mja alleen een vraagje over hacken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Solid Seal op 09-06-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het pijltje wees heel ergens anders naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in de 1e missie van sewers, ik klim zo'n trap op en dan word er geschreeuw: "Ballard!!" en dan ff ventje killen met n fantastische combo (omg, die zijn echt goed :P) en dan moet ik nog een trap op klimmen telkens als ik die 2 snipers op dat balkon wil afschieten word ik zelf geschoten..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar, ik heb hem al gehaalt.. nog een vraagje, hoe krijg ik het zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een vraag, ik zit in waterway 1, en ik moet voorkomen dat wurm doodgesvchoten wordt...

Ik kom na de wenteltrap in een gang uit waar je eerst 2 swat venjtes moet achtervolgen, als je dat doet, kon je er 4 tegen die je moet killen en dan naar de andere kan vliegen ofzo om de rest dood te maken, maar ik kom er nooit op tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je beter je eigen topic kan openen, deze is al zo oud dat het best kan zijn dat mensen op oude replies gaat reageren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.