Ik was gister aan het gamen en inene hing hij totaal. kon helemaal neits, gerestart deed ook heleemaal niets, na een paar keer de bios gereset te hbben kreeg ik wat beweging, maar hij hing al bij Memory Detection Test.
Vandaag andere voeding geprobeerd, kom ik tot CMOS nog wat melding, hij was dus al aardig ver
(BOOT attempt)
Toennet dus maar zelf ene nieuwe voeding gehaald aangesloten, maar hij komt af en toe tot Initializing Hard Drive Controllere, Maar meestal blijf hij hangen bij Memory Detection Test
Compi:
MSI K7T Pro 2
Duron 650
128mb pci133
Club3D ATI Radeon 9500
Maxtor 7200 rpm 40gb hd
Philips 36x cd-rom
Ik had een 230Watt voeding nu een 350 Watt voeding...
Hij kan ik hem nu er voorbij krijgen. hij hangt gewoon steeds en kan hem alleen reseten als ik de stroom eraf haal.....
Vandaag andere voeding geprobeerd, kom ik tot CMOS nog wat melding, hij was dus al aardig ver
Toennet dus maar zelf ene nieuwe voeding gehaald aangesloten, maar hij komt af en toe tot Initializing Hard Drive Controllere, Maar meestal blijf hij hangen bij Memory Detection Test
Compi:
MSI K7T Pro 2
Duron 650
128mb pci133
Club3D ATI Radeon 9500
Maxtor 7200 rpm 40gb hd
Philips 36x cd-rom
Ik had een 230Watt voeding nu een 350 Watt voeding...
Hij kan ik hem nu er voorbij krijgen. hij hangt gewoon steeds en kan hem alleen reseten als ik de stroom eraf haal.....
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW