Toon posts:

[SATURN] Waar spellen kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af waar ik spellen voor de Sega Saturn kan kopen in Nederland. Is hier een winkel voor (nieuw en/of tweedehands) of ben ik aangewezen op de welbekende sites voor de tweedehandsverkoop?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

de platenkoning in Amsterdam centrum heeft veel spellen en oude consoles.

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 31 May 2003 @ 14:16:
Misschien ook iets in het midden van het land (Den Bosch - Utrecht)???

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 14:15:
Ik vroeg me af waar ik spellen voor de Sega Saturn kan kopen in Nederland. Is hier een winkel voor (nieuw en/of tweedehands) of ben ik aangewezen op de welbekende sites voor de tweedehandsverkoop?
Gameshop in Den Haag heeft er nog een heleboel liggen.

Verwijderd

op rommelmarkten kom je vaker hele kraampjes met saturns, NES, SNES enz tegen.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
hmmm echt veel goedkoper dan ebay en marktplaats gaat het niet worden denk ik. Zeker als je meerdere spellen bij 1 koper besteld, krijg je best leuke prijsjes. In de winkels wordt voor de goede titels veels te veel geld gevraagd (of je moet een restantje weten te vinden bij de grotere ketens, gameshops weten de waarde helaas wel).

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
misschien Next Level in Amersfoort? Die hebben een aardig groot assortiment namelijk, ook veel oude/gebruikte games

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Topicstarter
BezurK schreef op 31 May 2003 @ 15:39:
misschien Next Level in Amersfoort? Die hebben een aardig groot assortiment namelijk, ook veel oude/gebruikte games
Even gekeken maar geen Saturn games :(

• BezurK
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 15:49:
[...]

Even gekeken maar geen Saturn games :(
Ik denk niet dat ze alles wat ze hebben op de site zetten, bel ze gewoon zou ik zeggen :)

Rookworst zonder R is ook worst.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Bel anders even naar dimensionplus in groningen.
Ik weet nl. dat er wat in de 2ehands bak staat wat niet op de website staat.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

op http://www.segaforum.nl/forum.asp?FORUM_ID=10 worden ook saturn games aangeboden

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 31 May 2003 @ 14:16:
Ze hebben inderdaad wel een grote keus aan (Saturn) spellen, maar ze zijn vaak duurder dan de gemiddelde Ebay-prijs. Je moet wel goed prijsbewust zijn voordat je daar dingen gaat kopen.... Ik heb er vorige week nog wel een Mickey Mania voor de Mega-CD gekocht voor een paar euro, da's dan wel weer een leuke prijs :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze nu in Engeland besteld. Ik wilde toch een hele lijst hebben, dus vandaar (verzendkosten laag, betalen via PayPal).

Link is:

http://www.consolepassion.co.uk/

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien handig om dit in het retro topic te vragen (kans dat meer mensen het lezen)...segaforum is inderdaad een goed begin en daarnaast natuurlijk ook ebay/rommelmarkten etc...

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
bij nedgame in apeldoorn, en groningen hebben ze wel het een en ander liggen: http://www.nedgame.nl

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
als je ooit een keer in Antwerpen bent moet je zeker eens 'A shop less ordinary' in de Gemeentestraat een bezoekje brengen (hun site is www.mangashop.be). Ik heb daar ook mijn Saturn vandaan en ze hebben een redelijke collectie saturnspellen, maar ook Neo Geo CD's en dergelijke :)

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
Absoluut kan ik zeggen als reguliere SegaForummer dat www.segaforum.nl een goede startplaats is.

Verder veel eBay, ook internationaal. Zeker als je op zoek bent naar de echt schaarse games.

• AntiPasta
nou is dit ff toevallig... ik zat net te IRC'en met een verzamelaar die in Japan woont, die zegt dat hij bestSaturn spul wil versturen naar personen in Nederland. Deze gast is zeker te vertrouwen, al meerdere mensen op het IRC kanaal hebben games/consoles etc. via hem gekocht. Anyway, Saturns zonder iets erbij blijken in Japan voor 300 yen (122 yen = 1 euro :P) te krijgen te zijn en spellen lopen van de 3 euro tot 25 euro (dingen als Hyper Duel uitgezonderd natuurlijk)... als er iemand geinteresseerd is in een inkoopactie?

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
replay misschien nog die hebben ook nog mega drive games en snes games misschien ook nog wel saturn
en heel misschien future zone in r'dam

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

AntiPasta schreef op 02 June 2003 @ 20:56:
nou is dit ff toevallig... ik zat net te IRC'en met een verzamelaar die in Japan woont, die zegt dat hij bestSaturn spul wil versturen naar personen in Nederland. Deze gast is zeker te vertrouwen, al meerdere mensen op het IRC kanaal hebben games/consoles etc. via hem gekocht. Anyway, Saturns zonder iets erbij blijken in Japan voor 300 yen (122 yen = 1 euro :P) te krijgen te zijn en spellen lopen van de 3 euro tot 25 euro (dingen als Hyper Duel uitgezonderd natuurlijk)... als er iemand geinteresseerd is in een inkoopactie?
Ik ben zeker geinteresseerd in een inkoopactie! Mail me maar als je wil ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
Saturns voor 3 euro? haha altijd geintresseerd daarin :)

Maar als het echt intressant is kwa prijs en titels heb ik op zich ook wel serieuze intresse (25 voor een mint PD Saga zal wel niet lukken denk ik maar alla ;))
Witte Saturn in box voor een nette prijs lijkt me ook te gek.

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 03-06-2003 10:13 ]

Flickr | Lego collectie

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

TAG_Speedy schreef op 03 June 2003 @ 10:12:
Saturns voor 3 euro? haha altijd geintresseerd daarin :)

Maar als het echt intressant is kwa prijs en titels heb ik op zich ook wel serieuze intresse (25 voor een mint PD Saga zal wel niet lukken denk ik maar alla ;))
Witte Saturn in box voor een nette prijs lijkt me ook te gek.
* GZ agrees.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel interesse voor die inkoopactie!!

ik hoor het wel...

• AntiPasta
oke, die gast heeft er geen problemen mee naar spul te zoeken (is een soort hobby blijkbaar), dus in principe kan hij de meeste Saturn hardware en software kregen. Ook Panzer Dragoon Saga, alleen heet dat Panzer Dragoon Azel in Japan en is daar niet zo duur als hier... witte Saturn zijn iets van 35 euro daar (dat noemt 'ie duur :p), het is alleen de verzendkosten die een beetje de pan uit rijzen als alles los wordt verstuurd... vandaar misschien een idee om alles in 1 doos te versturen om een beetje te besparen.

Verwijderd

Topicstarter
Panzar Dragoon SAGA heb ik wel te koop voor de verzamelaar, nog helemaal compleet!!!

Hoe zit dat dan met die spellen daar, daar moet je toch een mod voor doen? Heeft ie ook shock-controllers, of van die andere?

• volder
  • Registratie: April 2001
Een Witte saturn met Panzer Dragoon en Mr Bones :o :o :o
Count me in 8)

• Speedy
Nou voor die 35 (+ gedeelte verzendkosten) schrijf mij maar op voor een witte saturn in doos. Met die japanse PD Saga dan (die europese vind ik echt te duur).
Andere officele sega saturn hardware in doos (controllers, gun, vcd card, memcard) ben ik ook wel voor te porren mits prijzen redelijk zijn.

Als je serieus wat gaat op zetten, mijn mail/msn speedy_frl [AT] hotmail.com

[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 03-06-2003 15:15 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

voor 35 euro mag je mij ook inschrijven en wil ik er wel wat games bij kopen
msn me even t.tiger@planet.nl

Verwijderd

Antipasta: gaat het toevallig over Yakumo the man in japan ;)

If so count me in voor 35 euro icl gedeelde shipping wil ik ook wel een white saturn (boxed)

:P :P

• Jaguar645
  • Laatst online: 01-01 11:23
damn voor dat geld en evtueel andere acties ben ik zeker wel in.

kun je mischien te pakken krijgen wat er alles zo snel te koop is? gaat wat makkelijker om daarbij een IA te organiseren niet? :P

en mail me anders maar (zie profile)

Verwijderd

ik wil voor 35 euro + gedeelde shipping ook wel een JAP White Saturn Boxed ;)

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ook, alleen vraag ik me echt af of er zoveel te vinden zijn.

Verwijderd

dan ken jij japan niet ;)

• AntiPasta
nuja, Shimonoseiki (daar woonde hij geloof ik) heeft niet zo superveel gamewinkels.... ongeveel zoveel als de randstad schat ik :p

• AntiPasta
oke kreeg zojuist een lijstje met een paar prijzen:

Saturn Movie Card (SEGA VERSION) 5000 yen (unboxed)
White Saturn Boxed with leads and Pad - 6500 yen
White Saturn with nothing - 2500 yen
Gray Saturn Boxed With Pads and Leads - 5000 yen
Gray Saturn with Nothing - 1500 yen
Saturn Pads (mostly white and unboxed) 1000 yen
NiGHTS Pad (Unboxed) 1000 yen
Memory Cards (Sega Branded but no lables and White in Colour) - 1000 yen
Saturn Modem kit - 3000 yen
Saturn Mouse - 1500 yen
1 MBIT Ram cart - 1000 yen (No box)
4 MBIT Ram cart 1200 yen (No box)
As for games the prices can range from 500 yen to 5000 yen. It all depends upon what they want and if it's a vailable.
I hope that these prices can help you. These prices do include my commission but not postage. I recomend posting by SAL because it's cheaper than EMS but takes about 2 weeks to get to Europe.

Dan is er ook nog de Hard-Off bij hem in de buurt, daar staat dus een bak met consoles voor een paar euro, maar het is niet zeker dat die werken. Trouwens, als ik het me goed herinner gaan er 122 yen in 1 euro maar pin me er niet op vast.

• Jaguar645
  • Laatst online: 01-01 11:23
op et moment dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/yen.jpg

• Speedy
witte Saturn compleet kost dus iets van 50 euro, ben ik nog wel voor te porren :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

me 2 alhoewel het uiteindelijk incl gedeelde verzendkosten uit japan + verzendkosten binnen nederland wel eens op meer rond de 100+ euro uit zou kunnen komen.

/me denk er nog maar eens ff over na aangezien het wel veel geld is :(

• AntiPasta
nou volgens hem was het onder de 40 om een Saturn te versturen ... maar ik weet niet helemaal zeker of het SAL of EMS is, EMS is duurder maar SAL duurt langer.

• Speedy
Ach ik heb iig geen haast, maar 40 om 1 te versturen, wat zou zoiets kosten bij zeg 5? En hoe zit je met douane (denk dat het wel betalen wordt als er 5 van die dingen langskomen)

En misschien handig, heeft hij ook Action Replay's zodat je ook PAL spellen erop kan draaien, dat zou wel handig wezen denk ik voor mensen die nog geen Saturn hebben ben je in een keer klaar :)

[ Voor 36% gewijzigd door Speedy op 03-06-2003 23:17 ]

Flickr | Lego collectie

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12-2025

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oehhh dat klinkt aantrekkelijk... Ik ga deze thread in de gaten houden ivm. een evt. IA ! B)

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 03 June 2003 @ 23:14:
Ach ik heb iig geen haast, maar 40 om 1 te versturen, wat zou zoiets kosten bij zeg 5? En hoe zit je met douane (denk dat het wel betalen wordt als er 5 van die dingen langskomen)

En misschien handig, heeft hij ook Action Replay's zodat je ook PAL spellen erop kan draaien, dat zou wel handig wezen denk ik voor mensen die nog geen Saturn hebben ben je in een keer klaar :)
Kijk daar zit ik dus ff mee , een saturn voor 50 euro oke.
Maar dan:

-Gezamelijke verzendkosten
-Douane/import kosten want in de hoveelheden waar we hier over praten wordt het flink dokken
-Verzendkosten binnen nederland

Ik denk dat het dan voor een saturn wel tegen de 100 euro aan zou kunnen gaan hangen en dan is het een stuk minder interresant.
Dus ik wacht wel ff af tot er een wat betere schatting van de kosten is gemaakt.

Ik wil als het even kan wel wat games bestellen anti , mag je voor mij wel even bij yak vragen of ie aan sonic R , Sonic jam en alle neon genesis evangelion games voor de saturn kan komen en zo ja hoe duur ;) :P

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:26

zwelgh

-**-

Deze aktie lijkt mij ook zeer interessant, ik ga dit volgen! :)

Verwijderd

count me in
ik wil er wel een hebben met games action replay movie cart
alles
Pagina: 1