Okay, ik zit in de kenniswijk van Eindhoven en heb net glasvezel thuis gekregen. Wil dus zeggen 1,5 Megabyte down en 500KB up, met een datalimiet van 150GB per maand. Dat is natuurlijk lekker
, maar nu wil ik ook fatsoenlijk mijn spul gaan delen (had al zo'n 60GB aan films, mp3 en games).
Punt is dat ik met Kazaa hoogstens een gestapelde download krijg en dat is me teveel werk... Heb geen zin om eeuwen te wachten met 4Kb/s te downen.
Vind het ook geen probleem om een FTP server te instaleren zodat anderen van mij kunnen profiteren
, maar dan moet het wel goed geregeld zijn qua instalatie. Ben een IT'er, maar heb daar even geen verstand van en nog veel minder zin om maanden te gaan lopen klooien met het instaleren en configureren van Win2000 server en IIS.
Wat kan ik nu het beste ondernemen. Huidige situatie is modem/router aan de deur, router boven op mijn kamer voor 3 pc's. Ftp-server zou op een pc apart kunnen , de andere twee moet ik wel op kunnen klooien
thnx
Punt is dat ik met Kazaa hoogstens een gestapelde download krijg en dat is me teveel werk... Heb geen zin om eeuwen te wachten met 4Kb/s te downen.
Vind het ook geen probleem om een FTP server te instaleren zodat anderen van mij kunnen profiteren
Wat kan ik nu het beste ondernemen. Huidige situatie is modem/router aan de deur, router boven op mijn kamer voor 3 pc's. Ftp-server zou op een pc apart kunnen , de andere twee moet ik wel op kunnen klooien
thnx
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 13:10 . Reden: typo ]