Doe maar wat rustiger voortaan

[/laat]
Laten we maar ophouden over of het nu wel of niet (c) is. Op deze manier is het eeuh vrij offtopic gegaan, ook duidelijk te zien aan het wegblijven van de topicstarter
Ik zie niets over copyright op de pagina. Dat betekent zeker niet dat er [i]geen[i] copyright op zit (dat is op zich met alles zo, al zal het hier niet op de data maar het formaat zijn, als ik het goed heb). Netjes voor het datagebruik is het zeker niet, maar illegaal: kweenie. Voor puur eigen gebruik mag je een website voor zover ik weet ook gewoon offline bekijken.
Maar
klik voor tips, hoe een PHP site te downloaden is al wel vaker aan bod geweest
Het makkelijkst IMHO (omdat je enkel die paar zinnetjes wilt): maak zelf iets dat ze stuk voor stuk afgaat & de relvante delen opslaat. Maar omdat het hoe dan ook wat offtopic is gegaan, er al diverse tips hier en in de search staan en er toch wat weinig zekerheid is over (c), toch maar een slotje. Onderop de website staan twee e-mailadressen: schrijf ze aan: misschien/waarschijnlijk krijg je zo de database van ze, veel makkelijker dan strippen en scheelt nog bandbreedte ook.
(En als je een OK krijgt het te downloaden maar niet de DB krijgt, zie ik vanzelf wel een mailtje verschijnen van je

)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)