Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
shop.tweakers.net?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
eeehm daar had ik al gekeken, zonder resultaat.Stropdas schreef op 31 mei 2003 @ 12:38:
shop.tweakers.net?
ik zou eigelijk ook niet weten hoe zo'n dingetje heet.
Probeer anders van die OZON pepermuntdoosjes, die zijn precies hetzelfde formaat!
Ikw eet zeker dat shop.tweakers ze eerst wel had staan. Maar nu kan ik ze ook niet meer vinden, daar.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Ik heb laatst 128 mb dane elec gekocht, en daar zat gewoon een doosje bij hoor
vreemd... ik heb em 2x bij konijnenberg (www.koopdigtaal.nl) besteld en er daar geen bij gekregen.....
2 offtopic reply's verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
dat ga ik zeker proberen! zal vast goedkoper zijn dan speciale doosjes te bestellenvormstreber schreef op 31 May 2003 @ 18:25:
Probeer anders van die OZON pepermuntdoosjes, die zijn precies hetzelfde formaat!
Das raar. Ik heb (in de winkel zelf) daar een Dane Elec 128 MB CF gekocht en daar zat netjes een doosje omheen (zit er standaard bij volgens mij)abrakadaver schreef op 02 June 2003 @ 16:36:
vreemd... ik heb em 2x bij konijnenberg (www.koopdigtaal.nl) besteld en er daar geen bij gekregen.....
Vorig jaar heeft er een tijd lang geen doosje bij (iig) Dane Elec CF en SM geheugen gezeten.. tegenwoordig stoppen ze er gelukkig weer een doosje bij, ik denk dat ze een hele hoop klachten gekregen hebben
.
Losse doosjes zijn wel een tijdje te koop geweest, maar omdat ze nu weer bij de kaartjes zitten zijn ze nu wat lastiger te vinden denk ik.
Losse doosjes zijn wel een tijdje te koop geweest, maar omdat ze nu weer bij de kaartjes zitten zijn ze nu wat lastiger te vinden denk ik.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hama heeft zulke doosjes in z'n assortiment, heb er vorige maand enkele gekocht in de Makro...
Misschien daar je licht eens opsteken ?
Misschien daar je licht eens opsteken ?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Pagina: 1