dnetc.exe en PCZone

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Gister heb ik me de PC Zone gekocht, leuk blad en er stond ook een rubriek in
'NoN00bies' Tuurlijk lees ik het door. Blijkt totaal voor noobs te zijn (hoe beveilig ik een pc -> installeer een goede virusscanner (doh) en een firewall. Net toen ik door wou bladeren staat er:
'Kijk ook eens in je TaskManager of er het programmatje 'dnetc.exe' instaat. Deze maakt gebruik van je overige CPU power en maakt je pc sloom! Verwijder deze en zoek ook meteen je pc af naar het programmatje en verwijder het!'
Geschreven door Gianni Casteldi

Wat doen we hiertegen? Ons levenswerk wordt aangevallen! Ons lieve koetje....
React.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-02 20:51
Uhm, dat is wel _heel_ vreemd ja.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hm slaat nergens op :? Mischien moeten we maar een mailtje naar die gozer schrijven ofzo :)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
linchen die gast.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 17:03
Hmm ik hbe mijn pc zone nog steeds niet, vorige maand was ie ook al laat :(
Maar als iemand zonder het te weten dnetc.exe op zijn pc heeft staan mag hij hem verwijderen :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik neem aan dat je lynchen bedoelt... :P

Maar dat is inderdaad wel heel wazig, dat er mensen de koe verwijderen willen.
Aan de andere kant, het feit dat er dus mensen zijn die niet weten dat de koe draait op hun PC, da's ook niet helemaal correct lijkt me zo. Alle assimilaties die ik uit voer, daar zijn mensen er wel van op de hoogte dat er een koe draait.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
een rubriek in 'NoN00bies'
waar dan :? ik kan het niet vinden.
ik denk dat je hebt vergist, je moet de PC Zone Benelux hebben geen Power Unlimited.

ten tweede komt de naam Gianni Casteldi niet eens voor in de colofon. welke versie heb je iegenlijk?

Verwijderd

WTF .. gewoon klacht indienen bij de hoofdredactie gedaan door de crew van DPC het liefst

• mcB
  • Laatst online: 20-02 11:34

mcB

Mensen die dnetc.exe in de taskmanager hebben staan en niet weten wat het is duidt waarschijnlijk op een service installatie.
De lezer zal het proces killen, maar de na een herstart zal ie er gewoon weer staan.
Van services hebben de meeste mensen toch nog nooit gehoord.

Strix (Skullflame)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:45
Mensen die dnetc.exe in de taskmanager hebben staan en niet weten wat het is duidt op een -illegale- installatie uitgevoerd door een persoon of een worm. Natuurlijk moeten die verwijderd worden.

We spend our years as a tale that is told

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:27
:D Volgens mij als je dat toch geinstalleerd hebt, weet je het toch, en btw, het klopt ook niet helemaal wat ze zeggen. Het vreet alleen de cpu power die over blijft...

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06-2025
ge-flopt schreef op 31 May 2003 @ 12:37:
:D Volgens mij als je dat toch geinstalleerd hebt, weet je het toch, en btw, het klopt ook niet helemaal wat ze zeggen. Het vreet alleen de cpu power die over blijft...
Dat staat er toch ook ;)
Alleen maakt het je PC niet echt slomer nee, dat is wel overdreven..

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Dutchman! schreef op 31 May 2003 @ 12:08:
Mensen die dnetc.exe in de taskmanager hebben staan en niet weten wat het is duidt op een -illegale- installatie uitgevoerd door een persoon of een worm. Natuurlijk moeten die verwijderd worden.
uiteraard, maar de bewering dat het je pc sloom zal maken is incorrect.
misschien zorgt dat er zelfs voor dat mensen van DPC, wanneer hun pc traag wordt door andere dingen, de koe de schuld geven en verwijderen!

een reactie van GPN naar PC Zone lijkt me ook wel leuk, aangezien Gameparty een groot team van gamers hebben die allemaal dnetc.exe hebben draaien :D

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gelukkig heet de ECC client x86core en geen dnetc.exe >:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
Marble schreef op 31 mei 2003 @ 13:26:
[...]

uiteraard, maar de bewering dat het je pc sloom zal maken is incorrect.
misschien zorgt dat er zelfs voor dat mensen van DPC, wanneer hun pc traag wordt door andere dingen, de koe de schuld geven en verwijderen!

een reactie van GPN naar PC Zone lijkt me ook wel leuk, aangezien Gameparty een groot team van gamers hebben die allemaal dnetc.exe hebben draaien :D
haha ja LOL

maar idd dit duidt erop dat er geen goed research gedaan is door de crew van het blad, wij eisen rectivicatie (of hoe je dat ook schrijft)!!!

I'm not weird, I'm a limited edition

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Rectificatie :)

Maar blijkbaar circuleren er dus wel niet legaal uitgeleverde koeien op de n00b-markt, een behoorlijk slechte zaak. (ongeacht of het nou voor DPC is of niet)

Verwijderd

Jah, dus lijkt me handig dat DPC-crew brief schrijft waarin staat ofzow dat het blad vraagt dat als je een koe je op je pc hebt staan eens na moet vragen in je omgeving of daar iemand is die meedoet met distributed computing. Is dat niet zo dan kan je het er afgooien. En natuurlijk dat het onzin is dat het je pc traag maakt.

• Erik1
  • Niet online
Dit is het stukje waar het om gaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~erik1337/koe.jpg

Ze hebben het wel fout omdat je PC er niet merkbaar slomer van word (behalve als een of andere prutser de priority van het ding op high zet ofzo :P ) Maar ze hebben wel gelijk wat het verwijderen betreft, als je zelf weet wat het is zul je het er natuurlijk niet afgooien, maar als iemand stiekum een koe op je PC zet dan is het aannemelijk dat die erafgegooid word als hij word ontdekt :P

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 22:59
een spel???
hmz, nooit geweten het enige spel wat ik ken is Medal of Honor :Y)

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
Thnx Erik1, Dat stukje dus.. Zat bij PC Zone Benelux -> DVDZone 69

Ik vind het zowiezo slecht dat er nooit in dat soort bladen over DPC wordt gesproken ...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Rival24
  • Laatst online: 16:54

Rival24

I'll Be Back

Erik1 schreef op 31 May 2003 @ 14:50:
Dit is het stukje waar het om gaat:

[afbeelding]

Ze hebben het wel fout omdat je PC er niet merkbaar slomer van word (behalve als een of andere prutser de priority van het ding op high zet ofzo :P ) Maar ze hebben wel gelijk wat het verwijderen betreft, als je zelf weet wat het is zul je het er natuurlijk niet afgooien, maar als iemand stiekum een koe op je PC zet dan is het aannemelijk dat die erafgegooid word als hij word ontdekt :P
Het staat er dus gewoon goed... er staat dus KAN

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 11:31
Laat ze dan in ieder geval zoeken naar dnetc.ini. Kun je ook zien op wel e-mailadres ze flushen. Met een beetje geluk wordt hij dan verbannen van het Distributed.net project.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

X-G schreef op 31 May 2003 @ 15:28:

Ik vind het zowiezo slecht dat er nooit in dat soort bladen over DPC wordt gesproken ...
ik zou zeggen schrijf en stukkie en stuur ut in :o
Japie_17 schreef op 31 May 2003 @ 15:41:
Laat ze dan in ieder geval zoeken naar dnetc.ini. Kun je ook zien op wel e-mailadres ze flushen. Met een beetje geluk wordt hij dan verbannen van het Distributed.net project.
pffft geniaaaal idee |:( vooral omdat dit alleen in benelux te lezen is :o

[ Voor 38% gewijzigd door YakuzA op 31-05-2003 15:44 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
...door een programma dat dnetc heet en in je taskmanager zit...
:D

Verwijderd

Hopen dat ze het willen rectificeren, ze mogen wel bij mij komen kijken.
Ik brand een cd, heb koetje aan staan, en speel GTA... tegelijk :Y)

My ass dat ie er sloom van word :P

• Rival24
  • Laatst online: 16:54

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 15:56:
Hopen dat ze het willen rectificeren, ze mogen wel bij mij komen kijken.
Ik brand een cd, heb koetje aan staan, en speel GTA... tegelijk :Y)

My ass dat ie er sloom van word :P
Of je leest gewoon :)

Heet dat mens in je avatar kim?

Verwijderd

Rival24 schreef op 31 May 2003 @ 15:57:
[...]

Nee, via zijn sig kun je naar haar profiel en daar staat: Toeska. :)

• E-jey
  • Niet online
Gaat de crew nu een mailtje schrijven?

enne mischien heeft iemand die client geinstaleerd maar weet niet dat dnetc.exe daarbij hoort.
Ik vind het een beetje noob zooi van de pczone. Als ze er wat over schrijven moeten ze zig er ook wel in verdiepen.

Verwijderd

Rival24 schreef op 31 mei 2003 @ 15:57:
[...]

De applicaties lopen toch gelijk :?
Dat de client de restjes pakt doet er niet toe.
Of mis ik nu nog iets, en idd, ze heet geen kim maar Toeska :)

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De beschrijving van hoe je je koetje zou kunnen verwijderen slaat toch nergens op. Krijg je een mooie foutmelding terug;

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~diebe061/fout.jpg

>:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Brede P
Dan doe jij iets verkeerd.
Als jij in je Taskmanager het proces DNETC.EXE killed, en vervolgens zoekt naar DNETC.EXE, en die verwijderd, ben je je client wel kwijt.
Wat ze er niet bij zeggen is dat als de client in een hidden-install draait, die mensen de volgende keer met het opstarten een foutmelding zullen krijgen, omdat er 1 of meerdere services niet gestart kunnen worden.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

BredeP schreef op 31 mei 2003 @ 20:12:
Dan doe jij iets verkeerd.
Als jij in je Taskmanager het proces DNETC.EXE killed,
hier krijg je die melding al. En die melding krijg ik bij alle computers waar ik de client heb geinstalleerd

• Brede P
Net ff geprobeerd, kan hem keurig killen, en vervolgens verwijderen hoor.
Misschien ingelogd onder een useraccount met beperkte rechten ofzo?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

BredeP schreef op 31 May 2003 @ 20:17:
Net ff geprobeerd, kan hem keurig killen, en vervolgens verwijderen hoor.
Misschien ingelogd onder een useraccount met beperkte rechten ofzo?
nope, staat ie bij jou als service geinstalleerd?

• Brede P
Euhh...nou je het zegt...
Hij start bij mij via een snelkoppeling in opstarten van XP op...
Hij draait hier inderdaad niet als service.

Oeps...my mistake.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Eigenlijks klopt het wel.... Als je op een PIV een koetje draait en je computer wordt te warm dan wordt je computer dus ECHT wel langzamer! CPU Throttleling (of hoe je dat dan schrijft).... :)

WWW.RC5.NL

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57
Als je p4tje te warm wordt dan heb je een verkeerde koeler of een koeler er scheef op zitten. Ik snap niet dat de scrhijver van die tekst niet eerst even wat onderzoek heeft gedaan voordat ie dit schreef. Ik kan hier alles doen met my little cow aan en ik merk niet eens dat ie aan staat ( ja ok... speedfan geeft warme temps aan maar ja ik heb het ook warm met dit weer :P )

Strava | AP | IP | AW

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:21
* Robkazoe kijkt nog eens goed naar het .ini bestandje van dnet client: Je kan toch helemaal geen priority instellen met het koetje? Tot zover ik weet (en das niet veel) kan alleen ECC2 dat en wat andere projecten waar ik niet van weet hoe de client in elkaar zit. OGR, RC5, TSC kun je dat niet eens instellen. En dat je PC daar langzamer van wordt.... Zelfs op mijn Celeron 450 merk je niet eens dat ie langzamer wordt...
Prang schreef op 01 June 2003 @ 09:47:
Eigenlijks klopt het wel.... Als je op een PIV een koetje draait en je computer wordt te warm dan wordt je computer dus ECHT wel langzamer! CPU Throttleling (of hoe je dat dan schrijft).... :)
Das waar wat je zegt maar ik denk dat (vooral bij) een P4 het wel meevalt omdat die niet zo warm wordt. AMD daarintegen wordt warmer en kan idd wat langzamer worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Robkazoe op 01-06-2003 10:14 ]

• Robkazoe
Waarom kan een user zijn eigen posts niet deleten. Voor een mod: klik eens op het prullenbak icoontje: deze post mag weg....

[ Voor 85% gewijzigd door Robkazoe op 01-06-2003 10:14 ]

Verwijderd

Robkazoe schreef op 01 June 2003 @ 10:13:
Waarom kan een user zijn eigen posts niet deleten. Voor een mod: klik eens op het prullenbak icoontje: deze post mag weg....
En hoe weet jij dat de mods daarvoor een prullenbak-icoontje hebben? ;)

• Erik1
  • Niet online
Robkazoe schreef op 01 juni 2003 @ 10:10:
* Robkazoe kijkt nog eens goed naar het .ini bestandje van dnet client: Je kan toch helemaal geen priority instellen met het koetje? Tot zover ik weet (en das niet veel) kan alleen ECC2 dat en wat andere projecten waar ik niet van weet hoe de client in elkaar zit. OGR, RC5, TSC kun je dat niet eens instellen.
Afbeeldingslocatie: http://zooi.cncworld.nl/dnetc_task.gif

:P

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

X-G schreef op 31 May 2003 @ 15:28:

In de computeridee stond er wel een keer een uitgebreid artikel over :D :Y)

• NightBird
  • Laatst online: 23-02 22:30

NightBird

DPC-Crew Coding
Robkazoe schreef op 01 juni 2003 @ 10:10:
* Robkazoe kijkt nog eens goed naar het .ini bestandje van dnet client: Je kan toch helemaal geen priority instellen met het koetje?
Ga naar de configuration, optie 3) Performance related options, en dan zie je daar: 3) Priority level to run at ==> 0 (lowest/at-idle)
Priority level to run at:

The higher the client's priority, the greater will be its demand for
processor time. The operating system will fulfill this demand only after
the demands of other processes with a higher or equal priority are fulfilled
first. At priority zero, the client will get processing time only when all
other processes are idle (give up their chance to run). At priority nine, the
client will always get CPU time unless there is a time-critical process
waiting to be run - this is obviously not a good idea unless the client is
running on a machine that does nothing else.
*Warning*: Running the Win32 client at any priority level other than zero is
destructive to Operating System safety. Win32's thread scheduler is not nice.
Besides, a zero priority does not mean that the client will run slower than at
a higher priority. It simply means that all other processes have a better
*chance* to get processor time than client. If none of them want/need processor
time, the client will get it. Do *not* change the value of this option unless
you are intimately familiar with the way Win32 thread scheduling works.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 11:31
Dat kan je ook door de client zelf laten doen, daarom is het ook zo interessant. Als je dit in je dnetc.ini plempt, kun je elke gewenste priority kiezen:
code:
1
2
[processor-usage]
priority=x
Waarbij x varieert van 0 (laag) tot 9 (realtime). Of je gaat naar Configure (rechtsklik 'cow' icon of in de console. Dan '3' <Enter> (performance related options) en dan weer '3' <Enter> (Priority to run at) en ook daar kun je een priority opgeven van 0-9 en bevestigen met <Enter>.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Het klopt wel een beetje dat ie trager wordt, tenminste dat was wel zo met eccp-109. Hij gebruikt dan wel de idle time, maar hij pakt soms ook een beetje af van de niet-idle time. Ik heb het gemerkt bij het laden van spellen. kan soms wel 20% schelen. Maar ach wat boeit dat nou, als ik ga gamen zet ik de client gewoon ff op pauze, no big deal.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 13:08:
Het klopt wel een beetje dat ie trager wordt, tenminste dat was wel zo met eccp-109. Hij gebruikt dan wel de idle time, maar hij pakt soms ook een beetje af van de niet-idle time. Ik heb het gemerkt bij het laden van spellen. kan soms wel 20% schelen. Maar ach wat boeit dat nou, als ik ga gamen zet ik de client gewoon ff op pauze, no big deal.
Dan ligt dat niet aan de client, maar aan je OS :P

• Robkazoe
@WinXP pic:
Ik heb geen WinXP maar 98 en daar kun je dat dus niet instellen... How do i know...

Dat van je priority hoger zetten kan idd maar als je nix invult of regel weg haalt uit de ini start hij automatisch op 0

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Rival24 schreef op 31 mei 2003 @ 15:29:
[...]

Het staat er dus gewoon goed... er staat dus KAN
Het kan... maar mag het ook ... :X O-)

MW | BF1 Stats

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:08

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

In plaats dat ze nou goed uitleggen wat dnetc.exe precies is. Dan besluiten misschien wel mensen om ook mee te doen. Hebben ze teminste nog een vrije keus of ze het koetje laten staan of niet. :)
De koe hoeft trouwens niet eens dnetc.exe te heten. Op de computer van m'n vader draait ook een koe hier en m'n broertje zit daar altijd op, en zette altijd, onder het mom van "daar wordt ie langzamer van", het koetje uit. Toen heb ik gewoon s tegen hem gezegd dat ik de koe eraf had gegooit, hij blij. Maar ik had hem in feite gerenamed naar winclt.exe, ja van me pa mocht ie erop en dat ding draait toch aardig wat idle cycles. Me broertje vond de pc weer prima (want hij zag het koetje niet meer). Heb ik later aan hem gevraagd: "En merkt je nou dat die koe eraf is? Is die nou sneller?". Zegt ie: "Ja, hij doet het nou veel beter, nu loopt Operation Flashpoint teminste soepel in die ene missie." Ik: "*grinnik*"

Totale onzin om hier dat hele verhaal te posten maar ik heb hierbij bewezen dat een PC NIET langzamer wordt door een koe (in de ogen van sommige mensen wordt die zelfs sneller... :P )
waar dan ik kan het niet vinden.
ik denk dat je hebt vergist, je moet de PC Zone Benelux hebben geen Power Unlimited
Ik lees zelf de PU en daar zit geen rubriek in die n00bies heet, en ik heb de PU nog nooit ene vermelding zien maken over een koe of DPC, het is dan ook een gamesblad. Hoewel PC Zone RC5-72 wel een spel noemt...

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 01-06-2003 16:43 . Reden: layout verandert ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• MewBie
  • Laatst online: 23-02 21:36
We kunnen ook allemaal in hun irc kanaal om uitleg gaan vragen :? als daar tenminste ook mensen van PCzone zelf zitten...

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Robkazoe
Een DDoS Attack op hun IRC server en website server lijkt mij beter >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 01-06-2003 17:11 ]

• MewBie
  • Laatst online: 23-02 21:36
Robkazoe schreef op 01 juni 2003 @ 17:10:
Een DDoS Attack op hun IRC server en website server lijkt mij beter >:)
kan ook :P moeten er alleen mensen/leden van PCzone hier op GoT rondhangen :/

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:08

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

MewBie schreef op 01 June 2003 @ 17:42:
[...]

kan ook :P moeten er alleen mensen/leden van PCzone hier op GoT rondhangen :/
Nee daar hoef je geen rekening meer mee te houden, die worden vandaag nog koud gemaakt. Ik heb even een mannetje erop gezet. Hij heeft alleen iets met diepvriezers... Koud make he :+

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 02-06-2003 00:42 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 14:30
Ik zette mijn koetje net ff op realtime.

:o :(

tvw

• gp500
  • Niet online
dual-zip schreef op 31 May 2003 @ 13:32:
Gelukkig heet de ECC client x86core en geen dnetc.exe >:)
Dan denk je eerst nog wel even na voor je je X86CORE wil destroyen :P

[ Voor 3% gewijzigd door gp500 op 02-06-2003 11:19 ]

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

cybersteef schreef op 01 June 2003 @ 16:42:
Me broertje vond de pc weer prima (want hij zag het koetje niet meer). Heb ik later aan hem gevraagd: "En merkt je nou dat die koe eraf is? Is die nou sneller?". Zegt ie: "Ja, hij doet het nou veel beter, nu loopt Operation Flashpoint teminste soepel in die ene missie." Ik: "*grinnik*"
genieten is dat he >:) zelfde gedaan met mijn broertje :P

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
DSmarty schreef op 31 mei 2003 @ 13:41:
Rectificatie :)

Maar blijkbaar circuleren er dus wel niet legaal uitgeleverde koeien op de n00b-markt, een behoorlijk slechte zaak. (ongeacht of het nou voor DPC is of niet)
Wij DPC-ers gaan er natuurlijk wel vanuit dat de DPC-crew rectificatie eist en een mooi verhaaltje over DPC, zodat er meer leden bij komen ;)

I'm not weird, I'm a limited edition

• TGEN
  • Laatst online: 09:15

TGEN

Hmmmx_

Het heeft wel degelijk invloed... Kheb eens een perflog gemaakt, gamen met en zonder koe... zonder koe was de game veel sneller in t reageren. Het spel kan immer spas weer wat doen als de thread scheduler hem weer scheduled... bij lage load wordt haast het volledige schedule met gamethreads gevuld, dus de game heeft veel meer kans dat ie direct kan reageren op dingen. Met veel koetjes in de schedule, heeft de game dat niet, en de thread scheduler ziet dat ook niet op tijd. Daarvoor moet je een realtime scheduler hebben (zoals o.a. BeOS die had(heeft)). Dat soort geintjes zit iig voor zover ik weet niet in Windows :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Maar wie draait er nu *tig* koeien op zijn systeem ....

Jive's Box
Jive @ DNET

• TGEN
  • Laatst online: 09:15

TGEN

Hmmmx_

dat zeg ik niet, ik zeg dat er tig keer een dnetc thread op het schedule staat...

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Heeft er al iemand een mailtje gestuurd?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Pagina: 1