Voor mijn vader gaan we binnenkort een nieuwe PC kopen. Ik dacht zelf aan een Dell Dimension 2350 mijn vader is een zeer "lichte" computer gebruiker, hij zit op MS Word, Internet een beetje, etc. meer niet.
Ik denk dat die PC gem. 6 uur per dag aan zal staan.
Nu vroeg ik me af, is die 3 jaar Next Business Day On-Site echt nodig? ik bedoel, hoe betrouwbaar zijn die Dell's?
Kijk, als ik zo'n Dell zou kopen, en ik hang er om de haverklap weer andere dingen in, sleutel er een beetje aan, oké, dan is de kans dat er wat kapot gaat ook een stuk groter.
Hoe groot schatten jullie de kans in dat die PC kapot gaat bij een Dell Dimension 2350 bij het gebruik van mijn vader?
Alvast bedankt!
Ik denk dat die PC gem. 6 uur per dag aan zal staan.
Nu vroeg ik me af, is die 3 jaar Next Business Day On-Site echt nodig? ik bedoel, hoe betrouwbaar zijn die Dell's?
Kijk, als ik zo'n Dell zou kopen, en ik hang er om de haverklap weer andere dingen in, sleutel er een beetje aan, oké, dan is de kans dat er wat kapot gaat ook een stuk groter.
Hoe groot schatten jullie de kans in dat die PC kapot gaat bij een Dell Dimension 2350 bij het gebruik van mijn vader?
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 11:12 ]