ik heb een real tech netwerk kaart in mijn computer zitten.
de rest van mijn spec zjin:
amd athlon 2000+
512 mb ram
gf 4 ti 4200 128 mb
85 gig
op een gegeven moment zei de computer dat er iets mis was met de netwerk kabel, die zou niet aangesloten zijn.
ik heb alle kabeltjs gecontroleert of ze er goed inzaten, ook bij de modem
maar daar lag het niet aan.
ik heb mijn netwerkkabel laten doormeten, want misschien was ie wel kapot.
maar ook daar was niks mee aan de hand
toen heb ik @thome gebeld en ze hebbe een andere modem geprobeert, maar daar lag het ook niet aan.
op een gegeven moment heb ik mijn netwerk kaart is uit het slot gehaald en in een ander slot gedaan, en toen gaf de computer geen fout aan.
Dat ging een paar weken goed, totdat ik vandaag opeens weer die fout kreeg: de netwerkkabel is niet goed aangesloten
toen heb ik weer de netwerk kaart opnieuw in het slot gedaan en toen werkte alles gewoon weer.
mijn vraag is nu: weet iemand waar dit aan kan liggen, die fout: netwerk kabel niet goed aangesloten.
b.v.d
de rest van mijn spec zjin:
amd athlon 2000+
512 mb ram
gf 4 ti 4200 128 mb
85 gig
op een gegeven moment zei de computer dat er iets mis was met de netwerk kabel, die zou niet aangesloten zijn.
ik heb alle kabeltjs gecontroleert of ze er goed inzaten, ook bij de modem
maar daar lag het niet aan.
ik heb mijn netwerkkabel laten doormeten, want misschien was ie wel kapot.
maar ook daar was niks mee aan de hand
toen heb ik @thome gebeld en ze hebbe een andere modem geprobeert, maar daar lag het ook niet aan.
op een gegeven moment heb ik mijn netwerk kaart is uit het slot gehaald en in een ander slot gedaan, en toen gaf de computer geen fout aan.
Dat ging een paar weken goed, totdat ik vandaag opeens weer die fout kreeg: de netwerkkabel is niet goed aangesloten
toen heb ik weer de netwerk kaart opnieuw in het slot gedaan en toen werkte alles gewoon weer.
mijn vraag is nu: weet iemand waar dit aan kan liggen, die fout: netwerk kabel niet goed aangesloten.
b.v.d