Hi, ik heb al een tijdje een gf 4 maar nu dacht ik dus laatst laat ik eens kijken of wat overclocken hem echt sneller maakt. ik downloade powerstip, instellingen veranderen van 275/550 naar 300/600, (weet het is veel in 1 keer, maar als je die oc resultaten van anderen zient allemaal boven de 300/600) ik run mark01 geen verhoging ?? raar maja ik alles weer terug zetten. nu dacht ik gisteren (heb nu een nieuwe amd 2500+ nieuw mobo (a7N8x) enz) kijken of het nu wel uitmaakt, ik powerstip weer installeren, zet hem weer op 300/600, applay, draai mark 01 maar bij test 2 raar beeld, vakjes enz, opnieuw opstarten, nog een keer oc'en (het was terug gezet) en weer mark01 maar nee nu bij test 1 na een paar sec raar beeld, ik opnieuw opstarten, bij ingaan windhoos, vast, weer opnieuw, bij ingaan windhoos automatische restart??? enz enz enz (nieuwste bios heb ik al, niewste detonater opnieuw geinstalled), ik na een tijd van alles proberen mijn oude gf 2 GTs erin en ja alles doet het normaal, ook spellen, nou ik mijn gf4 erin nee hoor blijft al hangen tijdens opstarten ?? iemand nog tips, of moet ik aanspraak makenop garantie, en hoelang heb je dat normaal (bij empc gekocht, hehe is daar nu niet meer te koop) en wat zal er gebeuren als ik een nieuwe krijg en zij hebben geen zelfde meer ?
iig bedankt, hoop echt dat tie niet dood is
iig bedankt, hoop echt dat tie niet dood is