Toon posts:

Goed en makkelijk videobewerkingsprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een video bewerkingsprogramma om een film (stukje van video recorder) te knippen en te plakken en op volgorde te zetten. Dus monteren. Ook wil ik een stukje video versneld af spelen. Dus er moet in de film een klein stukje zitten wat versneld moet worden. Dat staat gewoon langzaam op de videorecorden, maar dat moet versneld in de film. Met welk porgramma kan ik dit doen? Ik heb al wat geprobeerd met programma's van pinnacle, maar dat lukt niet helemaal. Ook met windows movie maker gaat het niet.
Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 10:06 ]

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 08:24
Dat verhaal over Pinnacle ken ik :) Mijn buurman heeft meer dan een jaar lopen prutsen met pinnacle en kon er nog niet goed mee overwerg. Nu gebruikt hij 2 weken een pakket van magix en hij kan er al meer mee dan met pinnacle. Heb er ook even mee gespeeld, maar het is echt super-eenvoudig!

Tip: blijf niet die pinnacle-kaart gebruiken als je een wat oudere pc hebt. Die pinnacle-kaart belast je processor nogal voor het digitaliseren. Een gewone TV-kaart (om tv te kijken op je pc) is vaak al beter.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pinncale pctv pro. En ik ga kijken voor dat magix. Bedankt! Maar welk pakket van magix is het dan?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 10:15 ]

Verwijderd

Wat lukt er niet helemaal met Studio (neem ik aan)?

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 08:24
Ik heb een Pinncale pctv pro. En ik ga kijken voor dat magix. Bedankt! Maar welk pakket van magix is het dan?
Er is er maar 1 voglens mij (ja, er staan er 2... in die 2e is een firewirekaart bijgesloten en in de eerste niet). Magix Video Deluxe

Ik zie dat er een demo beschikbaar is op de website!

[ Voor 26% gewijzigd door jurri@n op 31-05-2003 10:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 10:19:
Wat lukt er niet helemaal met Studio (neem ik aan)?
Het beeld versnellen. Ik wil een stukje video versnellen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:22
VideoFactory 2 van www.sonicfoundry.com Je kunt er een gratis demo downloaden. Moet je echt even proberen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 10:26:
[...]

Het beeld versnellen. Ik wil een stukje video versnellen.
Scene verslepen naar de tijdlijn, en er op dubbelclicken. Op 1 van de 'tabs' kan je vertragen en ook versnellen volgens mij.

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Probeer eens Adobe Premier 6.0

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-03 18:02
Ik zou zeggen, probeer eens wat software. De ene vindt dit makkelijk werken de ander dat. Dit is overigens ook een SA topic en daar gaat hij onheroepelijk dicht heb ik me laten influisteren. Dus een doodlopende weg hiero :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.