Toon posts:

Minimboxjes voor op discman met hard geluid??

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zit zo, aangezien ik een mooie mp3 speler heb, ben ik op zoek naar een leuk boxensetje die toch normaal goed volume kan produceren voor op een camping, het hoeft niet veel, maar die kermisboxjes zijn net wat te weinig.
Iemand een tip (gewone kleine draagbare boxjes die geen netstroom behoeven!)

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-08 14:45
Ik heb kleine walkman boxjes van Philips, die werken op 4 batterijen of op netstroom (net zo handig) zit een ingebouwde versterker in en zijn lekker compact, werken perfect en is een goed geluid, maar ik zal zeggen: kijk eens bij de dixons of andere winkels rond of op google daar staat al snel een hoop informatie.

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

bij de blokker hebben ze een kleine cool tas voor 8 blikjes bier met ingeboud versterkertje op 4 aa baterijen van het merk heiniken

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Dixons, Turksma, BCC, etc etc vroeger heten die dingen Walkman Speakers en waren ze er van Sony, Philips, etc etc.

Reviews oa: http://portables.about.com/cs/portablespeakers/index.htm

Verwijderd

Topicstarter
hoe duur zijn die dingen (bijv. philips boxjes)
of die cool tas? das wel handig ja, een cooltas met speakers :P

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:48
Ik zou zeggen: de Labtec Spin serie (50 zijn mooi klein en komt goed geluid uit, 60 zijn ietsje groter). De Spin 50 kost rond de 30 Euro meen ik.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb zelf vroeger een heel basic monoversterkertje gemaakt dat 3 eeuwen draaide op 1 9-volts batterij. Heb geen schema's meer voor je, maar zoiets heb je wel echt nodig. Alleen op de energie die de discman levert kan je echt verdacht weinig geluid krijgen.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-08 14:45
De philips speakertjes waren toen ehh 30 guldentjes, tegenwoordig zijn ze iets duurder maar ook weer iets beter, weet overigens niet precies hoe duur ze zijn maar er komt goed geluid uit en met alles op max nog een hele hoop ook...

echt een aanrader, voor als je geen koeltas nodig hebt, en er gaan overigens 4× AA batt's in, en daarmee kan ie een aardig tijdje spelen... })

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
m-m schreef op 31 mei 2003 @ 09:32:
Ik heb zelf vroeger een heel basic monoversterkertje gemaakt dat 3 eeuwen draaide op 1 9-volts batterij. Heb geen schema's meer voor je, maar zoiets heb je wel echt nodig. Alleen op de energie die de discman levert kan je echt verdacht weinig geluid krijgen.
Heee die heb ik ook gemaakt :) printje ge-etst en alles :)
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=4 Daar is ie te vinden

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Petergr schreef op 31 mei 2003 @ 09:15:
bij de blokker hebben ze een kleine cool tas voor 8 blikjes bier met ingeboud versterkertje op 4 aa baterijen van het merk heiniken
'van het merk heiniken' :X Ten eerste is het Heineken, en ten tweede worden die dingen echt niet door Heineken gemaakt :D

Maar goed, mijn zwager heeft dat ding opgehaald en hij vindt het geluid echt bagger. Ik heb het zelf nog niet gehoord, heb wel al 6 van die bonnen klaarliggen (heb geen idee waar die bijzitten, ja bij bier natuurlijk, maar weet niet bij wat voor soort, fles of blik of whatever), maar denk niet dat ik 'em op ga halen... kost ook nog eens 8 euro, en als het geluid toch bagger is neem ik liever een normale koeltas mee :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

waarom kijk je niet gewoon voor een compact redlijk onbekent merk PC-speakerkes, dan heb je een iets beter geluid en je betaald niet veel meer, als je goed zoek vind je er voor 10€

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 23:35
Volgens mij hebben pc boxjes nog altijd netstroom nodig en de TS vroeg om boxjes die geen netstroom nodig hadden...

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Roy_ schreef op 31 May 2003 @ 18:53:
Volgens mij hebben pc boxjes nog altijd netstroom nodig en de TS vroeg om boxjes die geen netstroom nodig hadden...
Ik heb wel al PC speakers gezien met batterijcompartiment, maar idd, in de meeste gevalen heb je dat niet ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Je kan ook een GhettoBlaster ombouwen door er een Line-In aan de modden en daarop je MP3 speler te bouwen...
Pagina: 1