ik heb een php bestand en daar wordt een ander bestand geinclude, waarin de functies staan, bovenaan dit functies bestand wordt een mysql connectie geinclude.
(mysql_connect en mysql_select_db)
Dit werkt allemaal fijn, maar als ik nu een functie aanroep vanuit mijn php-bestand, kreeg ik dmv een mysql_error te zien "No Database Selected". Erg vaag allemaal, dus ben ik hier op GoT gaan zoeken.
Ik kwam hier een topic tegen over de $db variable toevoegen aan de mysql_* waardes, dit heb ik geprobeerd maar nu krijg ik de foutmelding dat het geen geldige MySQL-link resource is
(mysql_connect en mysql_select_db)
Dit werkt allemaal fijn, maar als ik nu een functie aanroep vanuit mijn php-bestand, kreeg ik dmv een mysql_error te zien "No Database Selected". Erg vaag allemaal, dus ben ik hier op GoT gaan zoeken.
Ik kwam hier een topic tegen over de $db variable toevoegen aan de mysql_* waardes, dit heb ik geprobeerd maar nu krijg ik de foutmelding dat het geen geldige MySQL-link resource is
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?Warning: mysql_query(): 4 is not a valid MySQL-Link resource in ... on line 51
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt