Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

shuttle ss51g lcd scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

heeft iemand ervaring met het inbouwen van een lcd scherm in een shuttle ss51g.

enzo ja wat kan die ermee. werkt de lcd software matig??

is het een standard gekocht lcd of een zelfgebouwde??

thx alvast tonha

shuttle ss51g - PIV 2,4 Ghz - 512 ddr2700 - 160GB Hd 8mb - gf4-mx440 passief gekoeld - combo drive - papst 12db fan - agneovo 17"tft. een super stille pc

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

tonha, welkom in de wondere wereld van GoT. Wie weet heb je al een heel handig knopje gevonden rechtboven in je scherm genaamd search. Dit handige tooltje zoekt voor jou in het verleden naar overeekomsten met jouw probleem :). Wellicht levert google nog wat op en misschien kan je iets meer vertellen over het scherm. Zo kunnen ook de niet-kenners je misschien helpen (including me), want maar weinig mensen (schat ik) kennen precies dat serienummer. Om wat voor LCD gaat het?

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
bovenstaande is mij bekend, het gaat mij speciaal om lcd schermpjes die mensen in hun "SHUTTLE SS51G" hebben ingebouwd.
dacht bv aan een lcd-scherm van matrix orbital.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53
hu ik snap het niet helemaal precies wil je nou weten hoe je lcd schermpjes aanstuurd

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:28
een LCD kun je overal inbouwen, zolang je maar ruimte genoeg hebt, en zo'n LCD heeft bijna geen ruimte nodig... Ik weet niet hoe groot die shuttle is, maar de dimensies van zo'n LCD zijn meestal ook wel op de site van de verkoper te vinden...

Wat betreft de aansturing enzo: de meeste LCD's werken door gewoon een seriële of parallelle (afhankelijk van het type) LCD te solderen op de printplaat van het LCD, en de andere kant plug je dus gewoon achterin je computer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 00:15:
hallo,

heeft iemand ervaring met het inbouwen van een lcd scherm in een shuttle ss51g.

enzo ja wat kan die ermee. werkt de lcd software matig??

is het een standard gekocht lcd of een zelfgebouwde??

thx alvast tonha

shuttle ss51g - PIV 2,4 Ghz - 512 ddr2700 - 160GB Hd 8mb - gf4-mx440 passief gekoeld - combo drive - papst 12db fan - agneovo 17"tft. een super stille pc
Hier vind je hoe je het kan doen _/-\o_

http://www.talix.com/

http://www.talix.com/My_Shuttle_Mod,_Rev__3.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 08:10 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Over LCD's is imho wel genoeg te lezen in de CME-FAQ die je bovenaan de CME topiclijst vind. De functionaliteit van de LCD hangt natuurlijk af van het type LCD en de software die je gebruikt om hem aan te sturen. Hoe je hem inbouwd kunnen wij niet voor je voorkauwen. Dit hangt namelijk volledig af van jou eigen smaak, tijd en hoeveelheid €€€ die je erin wilt steken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.