Toon posts:

[CueClub] Ongesoepte snookerbreaks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het spel
CueClub is een enorm verslavend pool- en snookerspel voor de PC. Wees dus extra voorzichtig voordat je de [90 seconden-] demo installeert, want het gaat je zeker tijd kosten :). Het spel, ontwikkeld door Bulldog Interactive, bestaat al een aantal jaren, maar is mijns inziens nog steeds één van de beste snookersims ooit. Aantrekkelijk zijn in ieder geval de verschillende typen spellen die je kunt spelen [europees en amerikaans 8-ball, 9-ball, snooker] als wel de verschillende modi waarin je dat kunt doen: single of 'quick' game, turn-based 2-player of in de, naar eigen zeggen, 'unieke en innovatieve' Virtual Chatrooms. In deze 'rooms' kun je tegen meer dan honderd, door de computer gegenereerde spelers, met elk hun eigen karakteristieken, je kunsten vertonen, .

LANnen en Internet play
Eén van de nadelen van CueCLub is het feit dat 'echt' multiplayen via LAN of Internet er tot op heden nog niet inzat. Nog niet, want een echte multiplayerversie is aanstaande. En dat is natuurlijk goed nieuws, want turn-based snookeren is wel leuk, maar LANnend snookeren is nog veel leuker.

Het doel
Waar het mij in dit topic om gaat is om te ontdekken of de gemiddelde tweaker een beetje een 'sizeable break' kan produceren. Het schijnt dat er minstens twee mensen op deze aardkloot rondlopen die in CueClub een levensechte 147 hebben gemaakt!
Zover heb ik het nog niet geschopt, ik blijf momenteel hangen op een niettemin schitterende break van 46 [SallyAnn is één van die honderd trouwens]:

Afbeeldingslocatie: http://www.capwoc.com/pix/break_46.jpg

*klik voor 800x600 versie*

Huiswerk
Installeer het spel, ga snookeren en maak een fikse break! Misbruik je PrintScreen op het juiste moment en post hier het resultaat. Hou die gesoepte screenshots maar voor je, ik zie het geheid! :)

Voor de zekerheid, de te gebruiken code:
code:
1
2
3
[url=locatie_van_je_800x600_jpg]
[img]locatie_van_je_thumbnail_500x375_jpg[/img]
[/url]

Succes!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 01:30 . Reden: typo... nu pas gezien ]

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 21:42
Heb het spel nu ook, is zeker helemaal geweldig en super verslavend (vandaar dat ik nu nog op ben =) ).

Één ding is mij echter nog niet duidelijk, hoe dat chatten nu werkt. Want ik typ me suf maar ze verstaan me niet, zijn er soms ook 'standaarden' om te zeggen? Verder lukt het me al aardig en ik kan dan ook zeker niet wachten tot het online komt :) dat wordt matten!

Greetz

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:18

Magic666

No one's neighbour!

de tafel oogt wat klein..... ;)

Verwijderd

wat houdt een zogenaamde "147 break" in dan?

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:18

Magic666

No one's neighbour!

na elke rode bal de zwarte bal potten. Als alle rode ballen weg zijn de hele tafel leeg en voila 147 break!

Verwijderd

Hmz,

Ziet er goed uit :)

Ben zelf momenteel bezig met Carom3d, waar verschillende speelvarianten in zijn ondergebracht, en online te spelen is......zeker de moeite waard om ook te checken!

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan, even een update.
De nieuwste highscore is een whopping 62!

Afbeeldingslocatie: http://www.capwoc.com/pix/break_62.jpg

*klik voor duidelijker 800x600 versie*

Screenshot is anders, maar dat kan niet anders na een clearance ;)
Peppio schreef op 05 juni 2003 @ 03:48:
Heb het spel nu ook, is zeker helemaal geweldig en super verslavend (vandaar dat ik nu nog op ben =) ).
Join the club :)
Één ding is mij echter nog niet duidelijk, hoe dat chatten nu werkt. Want ik typ me suf maar ze verstaan me niet, zijn er soms ook 'standaarden' om te zeggen? Verder lukt het me al aardig en ik kan dan ook zeker niet wachten tot het online komt :) dat wordt matten!
Sja, dat chatten ja.
Ik moet zeggen dat ik in het begin erg geneigd was om de AI-spelers wat te schofferen, maar op den duur heb ik dat maar opgegeven...
Het is een leuke feature, maar ook niet meer dan dat.
Online spelen gaat zeker te gek worden!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een update.
Na bijna een week van breakjes van maximaal 35 dan nu een bijzonder fraaie 67!
Afbeeldingslocatie: http://www.capwoc.com/pix/break_67.jpg

*klik voor duidelijker 800x600 versie*

Verwijderd

Dit spel is inderdaad al een tijdje oud, maar is ook nog steeds erg leuk om te spelen. Ik speelde dit spel toen het net uit was. Mijn hoogste break ooit was 101 en dit was ook meteen mijn enige break bover de 100. Er kwam wel paar keer wat geluk bij kijken, maar het is zeker een goed gevoel boven de 100 te komen. Wel jammer dat ik mijn score nooit heb gesubmit. Anders stond ik daar ook in het rijtje van hoge breaks :( :'( |:(

Op het internet staan ook een zootje replays te downloaden van de meeste mooie/zieke stoten die er zijn. Sommige zijn echt zware pro moves. Kweet aleen niet waar je ze kunt vinden. Waarschijnlijk wel op de site van het spel zelf.

Maar ik zal eens kijken of ik het ook maar weer eens kan installeren. Wil ook wel de club joinen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:29:
Dit spel is inderdaad al een tijdje oud, maar is ook nog steeds erg leuk om te spelen. Ik speelde dit spel toen het net uit was. Mijn hoogste break ooit was 101 en dit was ook meteen mijn enige break bover de 100. Er kwam wel paar keer wat geluk bij kijken, maar het is zeker een goed gevoel boven de 100 te komen. Wel jammer dat ik mijn score nooit heb gesubmit. Anders stond ik daar ook in het rijtje van hoge breaks :( :'( |:(
101! Damn, jammer dat je daar geen screenshot van hebt.
Ik hoop ooit ook eens een century te mogen maken. Dan lijkt me echt waanzinnig.
Pagina: 1