"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
is je koeler wel helemaal zuiver ? en met wat voor andere psu heb je getest ?
duik de bios in en lees die temps + voltages eens uit
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Gooi er eens een andere voeding in... daar kan het ook wel eens aan liggen...
Anders ff geheugen goed aandrukken en ja de temps ff in de bios checke ja
aaaah lees net 300watt psu voeding dus
ojaaa power suply unit ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 09:04 ]
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 09:02:
ben nie dom maare.. ze zeggen van vragen leer je uhmm wat is nou weer een psu? ken wel cpu en gpu maar psu? Processing secundaire Unit![]()
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
En van de CPU temp na te kijken, het gebeurt dikwijls al na 2 seconden dat ie uitvalt. Een idle cpu wordt pas "te heet" na een dikke minuut, heb het getest, dat is het dus ook niet.
Krijg in ieder geval een ander mainboard zodra het terug op stock is, hopelijk werkt het dan.
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
hoe the fuck kom jij er bij dat een cpu pas na 1 min te heet wortanglico schreef op 31 May 2003 @ 20:43:
PSU is Power Supply Unit, is gewoonte, gebruik dat altijd op het werk ipv voeding. Enne jongens, ik zeg dus dat ik al een andere PSU geprobeerd heb, uit een werkende PC.
En van de CPU temp na te kijken, het gebeurt dikwijls al na 2 seconden dat ie uitvalt. Een idle cpu wordt pas "te heet" na een dikke minuut, heb het getest, dat is het dus ook niet.
Krijg in ieder geval een ander mainboard zodra het terug op stock is, hopelijk werkt het dan.
als de kooler niet fatsoenlijk er op zit dan kan het al binnen een nano sec zijn hoor
hoe heb je dat dan getest ?
Game PC
Hoe ik dat getest heb, simpel, paar maand geleden met een ANDERE A7V8X (deluxe) en een 2000+ => pc uit, cooler eraf, pc op, in bios gaan, shutdown temp op 80graden, save settings, in bios naar hardware monitor gekeken en gewacht, pc viel uit op 86 graden na meer dan een minuut.
En de cooler zit er in dit geval GOED op hoor. En met koelpasta ertussen.
[ Voor 4% gewijzigd door anglico op 01-06-2003 20:49 ]
ik hoop dat je bedoelt fan er afanglico schreef op 01 juni 2003 @ 20:49:
Zeg Shunt, ge moet niet zo fucken zenne![]()
Hoe ik dat getest heb, simpel, paar maand geleden met een ANDERE A7V8X (deluxe) en een 2000+ => pc uit, cooler eraf, pc op, in bios gaan, shutdown temp op 80graden, save settings, in bios naar hardware monitor gekeken en gewacht, pc viel uit op 86 graden na meer dan een minuut.
En de cooler zit er in dit geval GOED op hoor. En met koelpasta ertussen.
want je koeler er af is dus ECHT NIET GOED voor je cpu
kan je zelf ook wel bedenken
Game PC
Verwijderd
Bij mij was het de cd-rom en de DVD.
post gaat goed daarna blijft hij even hangen
bij de cd-rom en de DVD-rom.
dan gaat hij ook de cd's en de DVD's eerst goed nazoeken (bootsector staat ingestelt op alleen HD) maar wil toch eerst even kijken. Waarom
eerst heb ik de cd en dvd schijfjes eruit gehaald en dan starten hij wel snel op
probeer dat eens
Mijn athlon thunderbird 1333 houdt niet zo van hoge fsb's.
Ik heb het trouwens ook gehad op me msi k7t pro2-a toen ik waterkoeling had, mosfets op mobo werden veel te heet
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Zal morgen wel zien als ik hopelijk een nieuw bordje krijg.
Verwijderd
Ik heb bijna hetzelfde systeem: 2500+, aopen kast met 300 watt (QF50A, 512 pc2700, maar een gf4200 ti, 128 mb.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 11:40 ]
Voeding natuurlijk ook wel, test even zonder cdrom's, andere vga-kaart en of ander geheugen.
Wat ik eigelijk wou weten over dit bord is of het mogelijk is om de fsb op 400mhz te zetten en je er een barton 3200+ opzet?
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan