Toon posts:

messenger en versturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw heft een laptop met Windows XP !!

Nu heeft ze ook messenger om te chatten met haar studievriendjes etc.
Zo nu en dan verstuurt ze bestanden via messenger, maar sinds een week kan ze geen bestanden versturen of ontvangen.

Het systeem meld dat ze toestemming moet hebben van de systeem beheerder, terwijl ze de enigste gebruiker is, hoe kan ik dit oplossen voor haar ??

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
MSN Messenger beschouwen we toch als een los softwareprogramma. En welke suggestie uit de search heb je al geprobeerd? [search=msn bestanden versturen].

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk ajb eerst even de topics in de search langs (zoals [search=bestanden versturen messenger]), net als het grote MSN messenger topic. Sterker nog: er is een 'groot' topic over problemen met bestanden versturen: [rml][ MSN] grote file-transf/video/voice met NAT/ICS/Router topic[/rml]

Probeer dus even de vele tips in die topicsweken die? Scheelt ons weer overbodige dubbele tips :)

Het lijkt me dan trouwens ook erg handig om wat meer info te geven over MSN Messenger versie en netwerkindeling (van beide kanten van de lijn). ANders kunnen we ook alleen maar gokken :Y)

edit:
Oeh, het was al verplaatst dus :P

[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 30-05-2003 23:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)