"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Driver kan niet geladen worden -> Geeft hij ook nog aan waarom?
Mijn firewire wordt door WXP herkend, maar door de chipset drivers te installeren gaat hij toch andere drivers (nl. die in het chipsetdriverpakket zitten) voor de firewire gebruiken...
Mijn firewire wordt door WXP herkend, maar door de chipset drivers te installeren gaat hij toch andere drivers (nl. die in het chipsetdriverpakket zitten) voor de firewire gebruiken...
abit drivers zijn geladen. De meeste recente 4in1hyperiondrivers. Geeft hij aan waarom drivers niet geladen kunnen worden? Nee joh
het is en blijft microsoft..geen foutmeldingen..alleen code 28 (stuurprogramma is niet beschikbaar) . Zal vandaag maar eens dat kaartje retourneren denk ik...
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Is het geen probleem dat je moederbord geen firewire kaarten ondersteunt. Wij hebben hier ook wel eens klanten die een firewire kaart in hun systeem willen bouwen (voor bijvoorbeeld videobewerking), maar dan ondersteunt hun moederbord geen firewire kaarten.
Ik weet uit ervaring dat bijvoorbeeld Jetway geen firewire kaarten ondersteunt.
Asus mobo's werken wel weer perfect met firewire kaarten.
Kun je niets vinden over de comptabiliteit met je mobo en dat firewire kaartje ? Volgens mij moet het hier bijna wel aan liggen....
Ik weet uit ervaring dat bijvoorbeeld Jetway geen firewire kaarten ondersteunt.
Asus mobo's werken wel weer perfect met firewire kaarten.
Kun je niets vinden over de comptabiliteit met je mobo en dat firewire kaartje ? Volgens mij moet het hier bijna wel aan liggen....
het probleem is inmiddels verholpen. Aan compatabiliteitsproblemen zat ik ook te denken maar het was toch XP die niet helemaal in orde was. Na een ander kaartje gekregen te hebben ( met via chipset ipv de AGERE) en 3 herinstallaties draait mijn ipod nu als een zonnetje aan de firewirekaart.....
Pagina: 1