[edit] Scroll ff een paar posts naar beneden... 
Hallo,
Wij zitten hier met het volgende probleem
Op een goeie dag startten wij deze computer op en kwamen we tot de conclusie dat bij 'Deze computer' geen cd-rom drives meer staan. De Pioneer DVD-500M en Plexwriter 16/10/40A worden niet meer herkend in windows. De bios herkent ze nog wel goed (secondary master en slave, staat goed), maar in windows staan ze bij apparaatbeheer gemarkeerd met een uitroeptekentje. Bij de eigenschappen van beide apparaten staat:
Wat kunnen we doen? Bij het booten krijgen we (van Plextools) de melding over een ASPI error (no aspi layer was installed or not working), maar daar weten we ons verder ook geen raad mee. Er ligt een Soltek SL75 DRV-5 in, met een XP2200+ erop. Ik denk niet dat andere hardware belangrijk is, dus dat post ik ook niet
Hij draait WinXP home btw.
Hoe krijgen we dit ding weer werkend? Alvast bedankt
Hallo,
Wij zitten hier met het volgende probleem
Maar die probleemoplosser haalt ook niets uitWindows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Wat kunnen we doen? Bij het booten krijgen we (van Plextools) de melding over een ASPI error (no aspi layer was installed or not working), maar daar weten we ons verder ook geen raad mee. Er ligt een Soltek SL75 DRV-5 in, met een XP2200+ erop. Ik denk niet dat andere hardware belangrijk is, dus dat post ik ook niet
Hoe krijgen we dit ding weer werkend? Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 23:34 ]