Okay,
Ik ben nu al 3 dagen aan het kl*t*n maar kom er niet uit.
Ik probeer een aantal win2k3 shares aan mij linux machine te mounten en het wil maar niet lukken.
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik in de registry van de w2k3 doos de SecurePacketSigning optie uit moet schakelen voordat er uberhaupt iets gemount kan worden.
Dit leidde gisteren tot een successvol resultaat, ik kon inderdaad mounten.
Vanmorgen probeerde ik het opnieuw, met exact hetzelfde commando, maar het wil gewoon niet meer werken.
Ik doe:
mount -t smbfs //10.0.3.212/storage_1 /storage/storage_1 -o username=samba,password=s@mbaclient9
En krijg nu steeds dit resultaat:
18828: session request to 10.0.3.212 failed (Called name not present)
18828: session request to 10 failed (Called name not present)
18828: tree connect failed: ERRDOS - ERRnoaccess (Access denied.)
SMB connection failed
Ik heb me werkelijk suf gegoogled, iemand die me misschien weer op weg kan helpen ??
Spex:
Redhat 7.3
Samba 2.2.7-3.7.3
Windows 2003
Ik ben nu al 3 dagen aan het kl*t*n maar kom er niet uit.
Ik probeer een aantal win2k3 shares aan mij linux machine te mounten en het wil maar niet lukken.
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik in de registry van de w2k3 doos de SecurePacketSigning optie uit moet schakelen voordat er uberhaupt iets gemount kan worden.
Dit leidde gisteren tot een successvol resultaat, ik kon inderdaad mounten.
Vanmorgen probeerde ik het opnieuw, met exact hetzelfde commando, maar het wil gewoon niet meer werken.
Ik doe:
mount -t smbfs //10.0.3.212/storage_1 /storage/storage_1 -o username=samba,password=s@mbaclient9
En krijg nu steeds dit resultaat:
18828: session request to 10.0.3.212 failed (Called name not present)
18828: session request to 10 failed (Called name not present)
18828: tree connect failed: ERRDOS - ERRnoaccess (Access denied.)
SMB connection failed
Ik heb me werkelijk suf gegoogled, iemand die me misschien weer op weg kan helpen ??
Spex:
Redhat 7.3
Samba 2.2.7-3.7.3
Windows 2003
[ Voor 3% gewijzigd door mrFreeZe op 30-05-2003 23:16 ]
Like this yall...