Toon posts:

xml en visual basic koppelen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een script in php. Dit script geeft dynamische content weer. Het is me gelukt dit in een xml formaat op te slaan.

Nu heb ik een vraagje. Weet er iemand of dit mogelijk is:
- een vb-programma haald de content op en geeft bepaalde gegevens hiervan weer in het programma. (dit kan bijv. een nieuwsbericht zijn)

Is dit mogelijk, en zo ja, zou iemand me willen uitleggen hoe dit kan, of me verwijzen naar een tutorial?

Alvast heel erg bedankt,
Webfreaky ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euhm, dit lijkt me thuis horen in P&W.

Tuurlijk kan je XML inlezen in VB programma's. Al zou je maar zelf inladen, parsen, etc etc. Maar aangezien ze daar in P&W er toch van uit gaan dat je met een eerste poging komt, heeft verplaatsen geen zin en gooi ik het hier op slot :)
Tips: [google=vb xml] / [google=visual basic xml] / klik / klik / http://xml.pagina.nl / [google=import xml to vb] etc. etc.

Plus natuurlijk de vele sites met tutorials over XML en/of VB. Je kan daar volgens mij zat vinden, en zo niet zou je wel een neiuw topic kunnen openen in PW, maar vermeldt dan wel even wat meer over wat je zelf al kon vinden maar niet genoeg was - zie het policy daar, maar dat ken je al wel denk ik ;)

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.