heb een Pentium II 233. Hier zat eerst 64MB in (ik vermoed EDO). Deze heb ik verwijderd en daarna naar SDRAM 256MB 133MHz opgewaarderd. Er is ook een nieuwe schijf in gegaan. Nu krijg ik de hele tijd geheugenproblemen
(Fout met betrekking tot een ongeldige pagina 015f:6dnogniets). Op 01f0-01ff zit de ide harddisk controller.
Heb gekeken naar poort 015f en dat is iets wat helemaal niet door Windows gebruikt wordt.
Zit te denken aan een geheugenprobleem, omdat Java (een geheugenintensieve toepassing) vaak met dit soort meldingen komt. Ook in Word heb ik deze fouten.
Toen ben ik naar de CMOS Setup gegaan en heb daar de volgende instellingen
Bank 1 SDRAM/EDO/FPM 3/3 3/3, 3/2, 2/3, 2/2
SDRAM CAS# Latency 3 3 2
RAS to CAS Delay 3 3 2
DRAM Integrity Mode Non-ECC Non-ECC, ECC, EC only
Het eerste antwoord is hoe het nu staat.
Wie kan mij helpen? Heb al moederbord boekje gekeken maar kom er echt niet uit. Hoe staat het stabielste?
(Fout met betrekking tot een ongeldige pagina 015f:6dnogniets). Op 01f0-01ff zit de ide harddisk controller.
Heb gekeken naar poort 015f en dat is iets wat helemaal niet door Windows gebruikt wordt.
Zit te denken aan een geheugenprobleem, omdat Java (een geheugenintensieve toepassing) vaak met dit soort meldingen komt. Ook in Word heb ik deze fouten.
Toen ben ik naar de CMOS Setup gegaan en heb daar de volgende instellingen
Bank 1 SDRAM/EDO/FPM 3/3 3/3, 3/2, 2/3, 2/2
SDRAM CAS# Latency 3 3 2
RAS to CAS Delay 3 3 2
DRAM Integrity Mode Non-ECC Non-ECC, ECC, EC only
Het eerste antwoord is hoe het nu staat.
Wie kan mij helpen? Heb al moederbord boekje gekeken maar kom er echt niet uit. Hoe staat het stabielste?