My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Bleek gevolg van brak geheugen (fabrieksfout) en werd dus omgeruild. Heb 'm nooit ge-oc'd, dus daar kon het niet aan liggen.
Dus: als je nog garantie hebt (meeste kaarten hebben 2/3 jaar), zou ik daar gewoon gebruik van maken.
Suc6!
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
-de connector voorzichtig schoonmaken
-het kan door magnetische velden komen bij je kabel naar het beeldscherm, dus dat ff checken
Het wordt nog vreemder: Ik heb artifact tester 5 geprobeerd en die gaf: geen errors.
Ik heb m'n kast nu open staan, zodat er iig geen warmteprobleem kan zijn, toch blijf ik die artifacts houden is sommige games. Maar nog steeds NIET in BF1942...
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Dat dacht ik dus ook in eerste instantie. Maar met de temperatuur zit het wel goed. Die komt niet boven de 35 uit. De videokaart is ook niet te warm, want als de PC een uur heeft uitgestaan, doet ie het helaas ook..Tutti-frutti schreef op 30 mei 2003 @ 22:14:
Lijkt op een te warme (mem)chip, vooral in deze dagen. Waarom het bij battlefield niet zou lukken.. volgens mij draait die op direct x, en de anderen op open gl ? In ieder geval.. houd je systeem temperatuur in de gaten. Als deze hoger dan 40 is.. is dat niet lekker, (rond de 34 is mooi). je moet dus extra case fans plaatsen wanneer je een hoge systemp. hebt. Succes
En nee, die andere games gebruiken ook Directx (GP4 iig wel).
En oh ja, Fifa2003 doet het ook prima...:/
Het herinstalleren van de drivers en directx hielp ook niet. Net als het uitzetten van AGP fast write en het uitzetten van AGP 8x support.
Probeer toch uit te zoeken welke dat zijn, de 2.41 en 2.42 hadden problemen en zijn daarom weer teruggetrokken. 2.03 is nu de beste versie die je kan gebruiken.de laaste NForce 2 drivers
De problemen van de 2.41 en 2.42 hadden ergens anders betrekking op bw, maar je weet maar nooit
Ik ben alle Radeon instellingen langsgelopen en voor de gein eens alle Direct3d en OpenGL instellingen op de allerhoogste stand gezet, en wat denk je? Alles doet het weer
Ik blijf het vreemd vinden. Zulke rare dingen had ik nooit met een nVidia kaart
Thanx iedereen voor de hulp!
Hopelijk kunnen mensen hier later nog wat mee, mochten ze hetzelfde probleem hebben...
Verwijderd
Nee, dat had ik al getest. Geen verschil.Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 12:45:
Het kan geweest zijn dat "Fastwrites" in je bios aan staat. Kijk daar toch eens na, dat kan groene puntjes veroorzaken.
Wat ik wel weet is dat als ik anti-aliasing uit zet, dat ik die blokjes weer terugkrijg
[ Voor 5% gewijzigd door Dr.Nono op 31-05-2003 14:18 ]