Toon posts:

Waarom is mijn topic gesloten in forum

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom m'n topic. onder onderwerp 'Programming & Webscripting' gesloten is.

Het was niet de bedoeling om dit te gebruiken in minder legale toepassingen. Ik wou het gebruiken bij het maken van een macro voor een spel genaamd runescape. Ze hebben nog maar net een update uitgebracht waar mijn vorige macro nu onbruikbaar is. Dit wil ik dus op deze manier fixen. Wanneer je in het spel een bepaald aantal acties uitgevoerd hebt, krijg je een bepaald aantal % fatigue bij, en moet je slapen. Wanneer je slaapt krijg je dit soort scherm voorgeschoteld:

Afbeeldingslocatie: http://sterckx.freeyellow.com/scherm.JPG

Ik wou alleen wat informatie inwinnen over wat de mogelijkheden waren om dit probleem op te lossen ... Ik verwacht niet dat ik hier een kant en klare oplossing ga krijgen, maar misschien heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt, of kan er iemand extra info geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 14:53
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Lees dat eens :?

[ Voor 12% gewijzigd door Speedener op 30-05-2003 21:32 ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
moet je glimi mailen zoals in de befaamde sticky boven in LA staat.

LA is geen discussieplatform voor slotjes.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer alleen maar te zeggen dat dit een onderwerp is dat andere mensen ook misschien interesseerd. Ik heb de opmerking van de moderator gelezen, en daar heb ik ook enige begrip voor. Alleen vind ik dat het in dit geval niet 100% correct is. De moderator heeft wel voor een stukje gelijk, maar er wordt volgens mij ietswat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:20

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ongeacht je bedoelingen; het gaat hier om het omzeilen van een beveiliging. Jij hebt er misschien wel goede bedoelingen mee; anderen niet.

En omdat het niet te controleren is, is er een lijn getrokken waarbij ieder topic, welke als doel heeft om een beveiliging te omzeilen, wordt gesloten.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik mail je wel even :) Kunnen we er over babbelen enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.