Ik wil mijn Aopen HX08 300W voeding vervangen omdat hij nogal loopt te stuiteren op de 3.3v lijn en een vreemd geluid maakt (niet de fan). De Enermax voedingen hebben goede reviews, maar ik kan niet geloven dat ze echt stil zijn met die 2 fans erin. Iemand ervaringen hiermee?
Als je morgen of overmorgen naar de HCC gaat, ga dan even langs bij ComptechWorld (hal 7, stand 122 of 122). Daar draaien er twee van ~430Watt, ook ligt er eentje van 550Watt geloof ik. Luister even zou ik zeggen. Mijn 300Watt standaard kreng van AOpen vind ik persoonlijk meer herrie maken.
Bericht hierboven
delta electronics moet heel erg stil zijn. Heb ze alleen nog niet echt kunnen vinden waar je ze los kan kopen (heb wel een telefoonnummer waar je het kan proberen, mail maar ff als je die wil).
verder hebben ze bij www.ned-cool.nl antec voedingen. Die kwam laatst bij anandtech als beste uit de test. Deze hebben een soort van smartpower fan ofzo, dus als ie niet echt warm is, draait de fan ook minder hard (zoiets was het geloof ik)
verder hebben ze bij www.ned-cool.nl antec voedingen. Die kwam laatst bij anandtech als beste uit de test. Deze hebben een soort van smartpower fan ofzo, dus als ie niet echt warm is, draait de fan ook minder hard (zoiets was het geloof ik)