Ik heb een netwerk camera te leen de canon ik weet alleen het ip adres niet. Hij staat crosslink aangesloten weet iemand misschien een stukje software zodat ik er achter kan komen wat het ip adres is ?
portscanner? laat hem scannen op een reeks ip-adressen
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Heb je niet gewoon een typenummer van dat ding?
"De Canon" zegt natuurlijk niet bijzonder veel ....
"De Canon" zegt natuurlijk niet bijzonder veel ....
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Heb je manual gelezen ?Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 20:17:
Ik heb een netwerk camera te leen de canon ik weet alleen het ip adres niet. Hij staat crosslink aangesloten weet iemand misschien een stukje software zodat ik er achter kan komen wat het ip adres is ?
Gezocht op internet ?
Je titel van het topic valt niet binne richtlijnene van de faq...
Zo'n "stukje software" kan je ook zelf zoeken...
Topic reported
[ Voor 10% gewijzigd door Weezer-DC op 30-05-2003 20:22 ]
Welke camera
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Het gaat om de canon VB-C10/R. Ik heb software gezocht op het net maar ik kan het niet vinden. ( google gezocht )
Vraag het aan degene van wie je hem geleend hebt, dat is misschien wel zo handig.
Wanbeleid is ook beleid.
127.0.0.1 
Maar je weet ook de DNS-naam niet? Iets van //webcam01 in IE (dat ding van Axis heet zo)? Als je dat weet kun je gaan pingen.
Maar je weet ook de DNS-naam niet? Iets van //webcam01 in IE (dat ding van Axis heet zo)? Als je dat weet kun je gaan pingen.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
quote-je ergens vandaan:
oftewel: op jacht naar het IP installer utility!Canon says that initial configuration is a snap. Users only have to plug in the power cord and Ethernet cable, and run the IP Installer utility software from any PC on the network. Once on the network, a browser-based interface provides easy access to various settings, including: camera restrictions, preset viewing angles, image capture schedules and more.
http://www.axis.com/reg/l...re/ipinstall/software.asp
Registreer en je kan het progje dowen
Wel gek dat ik het binnen 10 minuutjes vind
[ Voor 18% gewijzigd door Weezer-DC op 30-05-2003 20:39 ]
je was toch sneller dan ik, want ik heb hem nu pas gevonden.Weezer-DC schreef op 30 May 2003 @ 20:39:
http://www.axis.com/reg/l...re/ipinstall/software.asp
Als ie crosslink aangesloten is op 1 pc(niet via een switch/router) kan je met "arp -a" in een command prompt ook het ip adres zien.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
dreeke schreef op 30 May 2003 @ 20:41:
[...]
je was toch sneller dan ik, want ik heb hem nu pas gevonden.
Jo sorry hoor, maar dat is jouw probleem ... niet het onze.Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 20:35:
oke maar die kon ook niet vinden speciaal voor de canon
JE laat duidelijk merken dat je totaal niet gezocht hebt, je geeft geen enkel info en verwacht vervolgens dat iemand het wel ff voor je fixxed.
Zie genoemde oplossingen, welke je zelf ook in 5 minuutjes had kunnen vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()