Tot mijn stomme verbazing (en uitermate grote frustratie!) was het Guillemot FF (Ferrari) stuur nergens te koop op de HCC-dagen...
En ik had daar al maanden op gehoopt! Niet te geloven... Weet iemand waar ik alsnog dat stuur kan kopen/bestellen voor een redelijke prijs (onder de 300,- in ieder geval!) 'k Heb de Pricewatch al gecheckt, maar de meeste info is achterhaald. Alleen Man & Muis heeft 'm nog, maar dan voor 319,- excl. verzendkosten... Ja, zeg...
Hoi
ik ben ook wel benieuwd waar dat stuurtje te koop is naast funprice (hadden op HCC wel de folder maar niet het stuurtje dacht ik)
maar heb ook nog een vraag wat is het verschil tussen Guillemot en trustmaster?beide maken toch een ferrari FF stuur en zijn volgens de site ook een onderneming
mvg Fisico
ik ben ook wel benieuwd waar dat stuurtje te koop is naast funprice (hadden op HCC wel de folder maar niet het stuurtje dacht ik)
maar heb ook nog een vraag wat is het verschil tussen Guillemot en trustmaster?beide maken toch een ferrari FF stuur en zijn volgens de site ook een onderneming
mvg Fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Het stuurtje is van naam veranderd van Guillemot naar Thrustmaster geloof ik.
Dus nu moet je gewoon bij Thrustmaster zoeken.
Dus nu moet je gewoon bij Thrustmaster zoeken.
idd... guillemot had ellende met degelijkheid van de stuurhendels (afbreken enz). Daarom zijn ze samengegaan (of whatever) met Thrustmaster..
echter, resultaat heb ik nog niet gezien, kan al paar weken geen stuurtje guillemot inkopen.. gewoon niet leverbaar..
soms nog een MS wieltje, maar das ook niet altijd fijn leverbaar... jaja, mooi kut
Maar goed, dan heb je altijd nog Logitech en Genius (zien er wel ok uit, maar of t ook echt wat is.... )
echter, resultaat heb ik nog niet gezien, kan al paar weken geen stuurtje guillemot inkopen.. gewoon niet leverbaar..
soms nog een MS wieltje, maar das ook niet altijd fijn leverbaar... jaja, mooi kut
Maar goed, dan heb je altijd nog Logitech en Genius (zien er wel ok uit, maar of t ook echt wat is.... )
Verwijderd
sjezus!
kom dan naar mij in de winkel, havenstraat nummer 53.. naast ver haren en tegenover bever sport. Wel ff vragen naar Satish (spreek uit Sa-ties)
heheh ik kan hem voor je bestellen en thrustmaster hebben we nog 1 van..
heheh ik kan hem voor je bestellen en thrustmaster hebben we nog 1 van..
Hoi
dat MS-stuurtje vond ik dus echt niks wil dus gewoon een goed stuurtje alleen jammer dat ze zo slecht te krijgen zijn. Logitech valt ook erg tegen en is ook wat aan de kleine kant. dus blijven guillemont, trustmaster en Act-Labs Force RS racing wheel over alleen waar haal ik die
mvg Fisico
dat MS-stuurtje vond ik dus echt niks wil dus gewoon een goed stuurtje alleen jammer dat ze zo slecht te krijgen zijn. Logitech valt ook erg tegen en is ook wat aan de kleine kant. dus blijven guillemont, trustmaster en Act-Labs Force RS racing wheel over alleen waar haal ik die
mvg Fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Bij Memo in Nijmegen hebben ze er nog een paar op voorraad voor 329 gulden. Dwz vorige week nog wel.
De guillemot is idd een thrustmaster ferrari force feedback geworden. Ik zag laatst een hele stapel staan bij de Dynabyte.
'k Ben er al achter: B&R. 'k Had net ene Marcel aan de lijn. Dat FF stuur is er schijnbaar al niet meer. Dat gaat snel. Hij kon 'm wel bestellen. Wat 'ie kost? Géén idee... Nou, dat schiet lekker op. In plaats dat 'ie zegt: 'k Zal effe kijken. Kijk, dat gebrek aan initiatief: dat doet 't 'm nou net, hè...?
Verwijderd
ik kan het wel voor je uitzoeken.. dat was mijn baas die je gesproken had, hij is niet echt klantvriendelijk
sorry..
Verrek, ik heb zo'n Guillemot stuurtje en idd, de twee stuurhendels (de bovenste)Op zondag 26 november 2000 15:57 schreef DJSmiley het volgende:
idd... guillemot had ellende met degelijkheid van de stuurhendels (afbreken enz). Daarom zijn ze samengegaan (of whatever) met Thrustmaster..
zijn er zo wat afgebroken.
En ik maar denken dat ik het kwam omdat ik ze als Turbo Knop gebruikte voor Driver en te hard kneep! Och er zitten nog 2 triljoen knoppen op dus zo erg vind ik het niet.
(erg cool spel trouwens , nogal oud maar qua force feedback en rijgevoel: niet te evenaren! DRIVER Roelz!
Verwijderd
Tja ook ik zit met afbrekende schakelhendels (wie niet begrijp ik). Gebruik nu de knoppen op de voorkant van het stuur, maar dat gaat lang niet zo lekker. Hoelang zit er eigenlijk garantie op dat ding? Wordt nog een probleem denk ik als ik met dat ding terug ga naar de winkel. Want hoe wordt dit opgelost? Nieuw stuurtje niet meer leverbaar. Alleen de veel duurdere Thrustmaster, die zo te zien het zelfde schakelmechanisme gebruikt als de Guillemot. Niet vreemd: Thrustmaster is overgenomen door Guillemot. Zie ook www.guillemot.nl
Pagina: 1