Toon posts:

Logitech desktop MX knoppen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een Logitech Cordless Desktop MX gekocht. Ik zeer enthousiast volgens de handleiding dat apparaat aangesloten. Alle punten netjes opgevolgt zoals omschreven en daarna de software geinstalleerd. Computer herstart, alles werkt behalve die leuke multimedia toetsen. En zonder gein maar elke multimedia toest doet niet wat hij moet doen :?

Ik heb die ramplank en de staartloze muis aangesloten op een USB poort. Ik draai hier Windows XP SP1 met al die smerige hotfixes. Itouch software versie 2.15 .

Heeft iemand een idee hoe dit komt? En wat is hiervoor de oplossing? Op logitech.com werd ik niet echt wijs.

Verwijderd

Staat de F-lock wel aan? (Meest linkse knop :P)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat doet elke multimedia toets dan? Gewoon niks, of worden de toetsen gewoon gebruikt voor wat anderen?
In het geval van dit laatste zou ik even het idee van ispierings opvolgen, dit lijkt mij het meest voor de hand liggende. :)

Verwijderd

Zoals ispierings al zei, zet je F-lock toets een aan, zodat de multimedia serie knoppen geselecteerd worden.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is het niet!! Het gaat om die grijze knoppen boven de F toetsen. Flock moet ik bijvoorbeeld uitzetten met de MUTE knop. Of met de knop E-mail zet ik het geluid op Mute :?
Dus niet de F1 t/m F12 toetsen maar die Itouch troep.

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:11
de media knop paar keer op raggen daar zet je die knoppen mee aan en uit

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de media knop druk dan gaat mijn Internet browser naar mijn default page. Nogmaals, de knoppen doen niet wat z\e horen te doen.
De knop "mute" zorgt ervoor dat F lock uit en aan gaat. De "media" knop zorgt er voor dat mijn INternet browser naar mijn default page gaat. Vaag dit allemaal. Kan iemand plz helpen.

Verwijderd

Kun je dat niet like, gewoon configgen ofzo in die itouch crap? Daar kun je instellen welke knop wat doet afaik.

Verwijderd

Topicstarter
De rechter vijf knoppen kun je instellen, maar die staan al goed.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het misschien iets te maken met de Via chipset drivers? Draai nu VIa hyperion 1447 drivers.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 10:26
Dan denk ik dat jouw toetsenbord onder een ander toetsenbord is geïnstalleerd op de een of andere manier, waardoor jouw toetsenbord aangezien word voor een andere en elk signaal dus verkeerd omgezet wordt.....

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

je kan in itouch voor elke knop de functie toekennen; en ik zou wel effe laatste update van itouch doen; en kijken of je kb wel correct herkent is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik itouch 2.15, dat is toch de nieuwe? Ik kan maar 4 knoppen toekennen met verschillende functies. De mute knop kun je niet veranderen. Maar als ik op die knop druk dan gaat flock uit. Druk ik er opnieuw op dan gaat hij weer aan.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vreemde zaak :/

Ik draai hier al een jaar zonder problemen met de Cordless Desktop Optical (is hetzelfde toetsenbord), met Itouch 2.15. Specs staan in mijn sig. Knoppen kan ik gewoon via Itouch configureren.

Ik draai met Hyperion 4.46, maar ook met 4.45 had ik geen problemen. Zal 4.47 ff downloaden, en het zaakje ff testen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Super MST_Morpheus. Ik hoor (zie) het wel.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hier werkt het gewoon zoals het hoort met 4.47 :)

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is om je tobo eens aan de PS/2 te hangen. Daar hangt de mijne namelijk aan.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik morgen (wat vandaag??! tjeez is ut al zo laat??) maar naar de winkel ga, dan kunnen zij daaro hem testen. Tijdens het booten van XP staat die Flock aan. Druk ik op de mute knop dan gaat ut lampie uit. Alleen dit gebeurt nog zelfs voordat het logo van XP verschijnt. Mijn conclusie: Ik denk dat hij verkeerd geprogrammeerd is! Mee eens?

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 09:36
Werkt het al bij je??

Ik heb nl. precies hetzelfde probleem met mijn nieuwe Desktop MX toetsenbord.

• tafkaw
  • Laatst online: 13-05 21:28
Ik heb hetzelfde probleem, als iemand de oplossing weet? Kheb een Logitech Cordless Desktop Optical...

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00
iTouch 2.22 is al uit hoor :)

• tafkaw
  • Laatst online: 13-05 21:28
WizZie- schreef op 08 juli 2004 @ 17:11:
iTouch 2.22 is al uit hoor :)
Die heb ik dus geinstalled, maar dat verhelpt het probleem niet, ik gebruikte eerst gewoon de standaard windhoos drivers totdat dat ding vaag ging doen... Toen heb ik gewoon dus die 2.22 gepakt en dat werkte dus nog niet, probleem is verder hetzelfde als hier beschreven... :S

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:23
Je hebt dit:
logitech help

[ Voor 16% gewijzigd door Moriaty op 08-07-2004 19:59 ]

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

wel heel vaag hoor.
zeggen ze dat het een software fout is, maar die moet je oplossen door de hardware te resetten :?
lijkt mij meer brakke hardware dan de schuld van je virusscanner.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1