Ik heb GTA:VC geinstalleerd met de optie Vice City Radio Station naar de harde schijf maar tijdens het spel leest ie nog steeds de radio van cd-rom 2 wat vaak sckokken geeft als je bv. in een voertuig stapt. Nu heb ik dus verscheidene No-CD cracks geprobeerd maar hij blijft de muziek van CD2 lezen. Ik heb een groot gedeelte van de Vice City 1-6 Threads gelezen en hen ook op http://gtavicehq.cjb.net/ gecheckt in het forum maar kennelijk hoort ie na de No-CD crack niet meer om de CD te vragen wat ie bij mij wel blijft doen.8)7
Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag zonder cd-rom spelen omdat dat gewoon sneller is.
Voor de rest loopt het spel mooi soepel op 1024x768x32 en 4xFSAA/8xAF met V-sync aan en de framerate limiter uit alleen de cd-rom geeft af en toe irritante schokken.
Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag zonder cd-rom spelen omdat dat gewoon sneller is.
Voor de rest loopt het spel mooi soepel op 1024x768x32 en 4xFSAA/8xAF met V-sync aan en de framerate limiter uit alleen de cd-rom geeft af en toe irritante schokken.