Ik zie dat mijn Celeron 466 63 graden is.

Pagina: 1
Acties:

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is dit te doen of is dit slecht??
Heb niks overgeklokt, er zit ook geen pasta op de CPU.
Maar geen last van uitvallen.
Het is trouwens een onbekende heatsink, maar de fan draait wel op 5000rpm.

Verwijderd

Ja dat is wel normaal. Ik heb een celeron I 433 en die is idle 43 C belest is hij 72 C
Als ik hem op 553Mhz laat draaien dan is hij belast 84 C en zelfs dan draait hij nog stabiel :9~

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

WAT???????

Dis veuls te hoog!

Mijn celly 1 366@550 wordt 38 graden, net als mijn Celly 1 500@563.

Neem van mij aan dat als ie zo warm wordt, dat ie onstabiel is en dattie binnenkort RIP is.
Je hebt vast iets niet goed gedaan met je sensor.

Verwijderd

Ik vind die temperaturen zo wie zo te hoog.
Mijn overgeclockte Celeron 2 667@950@1.85V
komt haast nooit boven de 30 C uit. :)

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Mijn overgeclockte Celeron 2 667@950@1.85V
komt haast nooit boven de 30 C uit.
Alleen het simpele feit dat een of ander wazig proggie tegen jou zegt dat je CPU 30 graden is op 950MHz wil nog niet zeggen dat het ook WERKELIJK zo is!

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

opzich is het niet zo'n probleem, maar ik hou het liever cool:+, is trouwens ook bevorderlijk voor je overclock mogelijkheden en de levensduur van je celly

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
voor een paar piek een beetje koelpasta kopen bij de wazige willy van de lokale electronicahandel (ik moest 2,50 ofzo betalen voor een plastic "tube", genoeg voor 5x smeren schat ik) Weet niet wat voor kwaliteit dit is, maar nu draait m'n compu wel stabieler. Hij gaat er sowieso niet dood van als het wat koeler wordt, en leeft zelfs langer. Voor 2,50 zul je er niet failliet van gaan. Gewoon doen dus :)

Verwijderd

Belangrijk detail waar ik het antwoord even niet op weet: zie je de temp van een of andere sensor of van de onboard temperatuurdiode van de celeron? (heeft een celly 1 een onboard diode :? - ik denk van wel). Dat maakt nogal uit. Mijn celly II 566@850@1.75v. wordt onder load 60 graden ofzo; hij werd eerst wel 90, toen zat de heatsink van mijn cheapo coolermasterdingkoeler verstopt met stof |:( (check dat dus!); ik denk dus dat ik ook maar pasta ga stoppen. Iemand ervaring met frag tape in verhouding tot pasta? Kun je 'kankerverwekkende' (zegge zu) pasta nog wel krijgen?
Pagina: 1