Toon posts:

mening vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat ik een slotje krijg voor het groeten en het niet zoeken ... okay
maar dat ik zelf wordt afgezeken als ik een persoonlijke mening vraag....... dat gaat wel heel ver.
persoonlijke meningen vind je niet in de FAQ!

dus dat die balus mij voor de 2e maal op slot zet is niet redelijk.
sterker nog..... in de faq staat ook (naast het 1st zelf zoeken) dat er niet continu naar de faq verwezen moet worden.

groet hh

jammer dat het forum er met types als balus (als ik z'n naam al goed heb) er zo op achter uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je vraagt niet om meningen, je vraagt letterlijk "welke moet ik kopen" zonder ook maar een review gelezen te hebben of zonder ook maar ergens aan te geven dat je bijvoorbeeld in de PW gekeken hebt of naar HDD's gezocht hebt. Nee alleen maar een "welke moet ik kopen"

Als je dat niet snapt, dan kan je misschien maar beter op www.beginnersweb.nl of op forum.fok.nl kijken, daar zijn ook fora waar je dat kan vragen

Jammer dat het forum er door types zoals jij die zich niet aan de policy schijnen te kunnen houden zo op achteruit gaat, En al helemaal als ze het in LA dan komen omdraaien en komen zeuren over een terecht slotje :z

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Kom nou zeg

Jouw topic:
ik ben toe aan een andere hd

ik denk aan :
80 of 120 gig
7200 toeren
ata 100 minimaal (voorkeur voor 133)
8mb cache

welk type/merk heeft jullie voorkeur???
volume telt ook mee
En lees dan de policy eens (zie voor een ZEER korte uitleg mijn signature). OM specifiek:
http://gathering.tweakers...st_message/16985205#welke

dus.

[ Voor 50% gewijzigd door JvS op 30-05-2003 19:07 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.