Hey mensen, ik zit hier met een probleem. Mischien kunnen jullie me helpen
Ik heb hier naast mij de op-1-na nieuwste ALDI-PC staan. (P2.66 256MB)
Nu zitten we al een heeele tijd met het netwerk te kloten.
We zitten hier met 2 pc's achter een Sweex Router. Bij mijn pc gaat dat prima, maar bij die ALDI pc van mijn broer zegt WinXP elke keer '1 van de netwerk-kabels is niet aangesloten'. Tsja, dat probleem lijkt vrij duidelijk.
• Kabel is idd niet aangesloten - is wel zo.
• Kabel is niet goed - mijn kabel geprobeerd... zelfde probleem
• Netwerkkaart kapot - Is ook niet zo... we hebben al een nieuwe netwerkkaart gekocht
Alle instellingen zijn correct. Het probleem doet zich ook voor binnen ons thuisnetwerk.
Nu is het vandaag wel héél erg... om de 2 seconden is er wel verbinding, en dan weer niet. Erg frustie. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Thx in advance
Ik heb hier naast mij de op-1-na nieuwste ALDI-PC staan. (P2.66 256MB)
Nu zitten we al een heeele tijd met het netwerk te kloten.
We zitten hier met 2 pc's achter een Sweex Router. Bij mijn pc gaat dat prima, maar bij die ALDI pc van mijn broer zegt WinXP elke keer '1 van de netwerk-kabels is niet aangesloten'. Tsja, dat probleem lijkt vrij duidelijk.
• Kabel is idd niet aangesloten - is wel zo.
• Kabel is niet goed - mijn kabel geprobeerd... zelfde probleem
• Netwerkkaart kapot - Is ook niet zo... we hebben al een nieuwe netwerkkaart gekocht
Alle instellingen zijn correct. Het probleem doet zich ook voor binnen ons thuisnetwerk.
Nu is het vandaag wel héél erg... om de 2 seconden is er wel verbinding, en dan weer niet. Erg frustie. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Thx in advance
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-