sitecom dc202, kan virtual servers niet meer instellen

Pagina: 1
Acties:

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb nu al een maand of 4 een routertje hier staan en het heeft altijd goed gewerkt. Nu heb ik een maandje geleden ook wat dingen ingesteld zodat ik een quake servertje kan runnen (dus poorten doorgerouteerd etc)
Dit werkte toen ook goed. Nu wil ik net weer wat veranderingen aanbrengen en ik merk dat mn router steeds vastloopt als ik de virtual servers pagina op wil laden. Alle andere pagina's geven geen problemen. Ik wil graag wel bij die pagina kunne komen maar dat gaat lastig als ik elke keer mijn router moet resetten.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Voorheen had ik hier namelijk geen problemen mee.

wat specs:

chello internet
sitecom dc202 router
windows xp home

Mijn rig

Verwijderd

Ik heb ook zoiets dergelijks met de DC202. Na een tijdje internetten kapt de router er gewoon mee. (geen internet) de 192.168.0.1 pagina kan hij niet vinden en meot dan de router resetten(k weet dat er meer roblemen mee zijn geweest) maar heb nog niet gezien wat de oplossing is geweest. Het irriteert nog wel om de ene keer om de 15minuten je router te resetten en dan wer om de 2uur ofzo. (een keertje nieuwe firmware opgezet had geen zin)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
als ik de virtual server pagina niet opvraag is er GEEN probleem. dat vind ik juist zo raar.

--ik heb m gerest en nu doet ie t weer. Waarschijnlijk ging ie over zn nek omdat ik eerst nog een tweede pc eraan had hangen en die is nu weg.

[ Voor 45% gewijzigd door marko77 op 30-05-2003 18:40 ]

Mijn rig

Verwijderd

Erg vreemd, router zou er juist moeten zijn om meerdere pc's aan te laten hangen.

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
marko77> Klink als een firmware bug. Zet de nieuwste firmware er eens op zou ik willen voorstellen. Tenzij je probleem opgelost is en een tweede PC ook weer werkt...

[ Voor 27% gewijzigd door Velthuis op 02-06-2003 10:26 ]