Toon posts:

[XP]Windows Updates & Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik me pc voornamelijk om te gamen en heb altijd in de veronderstelling geleefd dat de updates van de Windows update site je pc voor games alleen maar trager maken.

Ik ga zo toch opnieuw alles formatten en een ghost maken, maar ik vroeg me af of die Windows XP sp1 en updates nou echt wat uitmaken voor me games.

Gebruiken jullie op je game computer al die critische updates etc en sp's???

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 17:22:
Ik gebruik me pc voornamelijk om te gamen en heb altijd in de veronderstelling geleefd dat de updates van de Windows update site je pc voor games alleen maar trager maken.

Ik ga zo toch opnieuw alles formatten en een ghost maken, maar ik vroeg me af of die Windows XP sp1 en updates nou echt wat uitmaken voor me games.

Gebruiken jullie op je game computer al die critische updates etc en sp's???
Uhm kortsondig samengevat : JA

of wou jij Games spelen die directX 9.0 nodig hebben proberen te spelen op DirectX 8.1b ? om het maar ff in de game sfeer te blijven :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

ik heb de updates WEL geinstalleerd maar de service pack niet

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik installeer gewoon alle updates die er zijn. Ik zou niet weten waarom spellen er trager door zouden worden.

Verwijderd

Topicstarter
ShadowBumble schreef op 30 May 2003 @ 17:23:
[...]

Uhm kortsondig samengevat : JA

of wou jij Games spelen die directX 9.0 nodig hebben proberen te spelen op DirectX 8.1b ? om het maar ff in de game sfeer te blijven :+
Ik heb het niet over direct x hier ik heb het alleen over het servicepack en de critiche updates.

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 17:29:
[...]

Ik heb het niet over direct x hier ik heb het alleen over het servicepack en de critiche updates.
Je hebt het over updates van de WindowsUpdate site.. DirectX 9.0a valt daar ook onder.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:02

bAdmuTs

mAzE

Ik zelf update helemaal niks van die meuk, alleen de usual shit zoals video en sound enz. Vraag me niet wrom :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:51
Sommige updates voor Windows bevatten verbeteringen voor spellen. Een bepaald GTA3 probleem werd bijvoorbeeld door SP1 van Windows XP opgelost.
Ik download gewoon vrijwel alle updates, zo ben je veiliger en heb je meer functies. Dat je PC er langzamer van wordt zal wel meevallen, en ook al zou het langzamer worden, PC's zijn tegenwoordig zo snel dat het niet eens zoveel uitmaakt. Het maakt niet uit of je nou 100 of 80 fps haalt :)

The devil is in the details.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
MaRc0 schreef op 30 mei 2003 @ 17:41:
Het maakt niet uit of je nou 100 of 80 fps haalt :)
Voor 'n echte die-hard gamer en/of benchmark-freak wel. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 30-05-2003 17:54 ]

Pagina: 1