Heren en dames met de grote breinen.....
Ik heb een Citrix farm die gegevens verzameld over onder andere de sessies die plaatsvinden. Deze worden opgeslagen in de RMSummary Database.
RMSummary wordt bekeken /mishandeld door MS SQL.
Nu doet zich het volgende voor: alle entries in de databse zijn 4 uur in tijd opgeschoven. Als ik om 10.00 uur inlog op de farm, komt in SQL te zien dat ik om 14.00 uur inlogde.
Als ik in de CMC een report draai, bijv. User Summary, staan de tijden goed gelogd, maar als jij kijkt bij de keuze tussen "all records" en "report period" staat een default tijd ingevuld, die ook vier uur verschild.
VZIW kan je geen eigen tijd aan de CMC opgeven?
Alle servers staan op de juiste tijd en tijdzone ingesteld.
Ik denk dat het Citrix is en niet SQL, maar helemaalzeker ben ik hier niet van.
Farm is Win2k SP3, Citrix Metframe XP SR2
Iemand (Smiley
) een idee?
Ik heb een Citrix farm die gegevens verzameld over onder andere de sessies die plaatsvinden. Deze worden opgeslagen in de RMSummary Database.
RMSummary wordt bekeken /mishandeld door MS SQL.
Nu doet zich het volgende voor: alle entries in de databse zijn 4 uur in tijd opgeschoven. Als ik om 10.00 uur inlog op de farm, komt in SQL te zien dat ik om 14.00 uur inlogde.
Als ik in de CMC een report draai, bijv. User Summary, staan de tijden goed gelogd, maar als jij kijkt bij de keuze tussen "all records" en "report period" staat een default tijd ingevuld, die ook vier uur verschild.
VZIW kan je geen eigen tijd aan de CMC opgeven?
Alle servers staan op de juiste tijd en tijdzone ingesteld.
Ik denk dat het Citrix is en niet SQL, maar helemaalzeker ben ik hier niet van.
Farm is Win2k SP3, Citrix Metframe XP SR2
Iemand (Smiley
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.