Ik heb een seagate x15 36LP met sca-aansluiting.
Bij informatique een convertor besteld. Na levering ik alles netjes aansluiten.
De schijf op ID 0, maar ik zag dat de controller de sync terugzette naar 40.
Heb ik alleen mijn 3 Atlas 5 aangesloten, dan is de sync 160.
Conclusie ik een verkeerde convertor besteld, eigen schuld, was goedkoopste van de 2
Nu een andere besteld, een SCA80F/SUBD68M LVD 160. Deze getest door hem wel op de kabel te zetten + stroom, maar de schijf niet aan te sluiten en de sync blijft 160.
Ikke blij tot zover.
Nu sloot ik de schijf aan, maar wat ik heb geprobeerd, jumpers op alle mogelijke posities de schijf wordt niet gevonden.
De controller blijft hangen bij het zoeken van de ID's.
Zet ik zowel de terminator op het eind, met de andere convertor aangesloten, krijg ik de melding dat er teveel getermineerd is
Controller is Adaptec 29160 en de kabel is aangesloten op de LVD-aansluiting.
Helaas weet ik nu zelf niet meer wat ik nog kan doen, heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
Bij informatique een convertor besteld. Na levering ik alles netjes aansluiten.
De schijf op ID 0, maar ik zag dat de controller de sync terugzette naar 40.
Heb ik alleen mijn 3 Atlas 5 aangesloten, dan is de sync 160.
Conclusie ik een verkeerde convertor besteld, eigen schuld, was goedkoopste van de 2
Nu een andere besteld, een SCA80F/SUBD68M LVD 160. Deze getest door hem wel op de kabel te zetten + stroom, maar de schijf niet aan te sluiten en de sync blijft 160.
Ikke blij tot zover.
Nu sloot ik de schijf aan, maar wat ik heb geprobeerd, jumpers op alle mogelijke posities de schijf wordt niet gevonden.
De controller blijft hangen bij het zoeken van de ID's.
Zet ik zowel de terminator op het eind, met de andere convertor aangesloten, krijg ik de melding dat er teveel getermineerd is
Controller is Adaptec 29160 en de kabel is aangesloten op de LVD-aansluiting.
Helaas weet ik nu zelf niet meer wat ik nog kan doen, heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?