[Swish 2.01] Exporteren naar avi gaat fout ?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Hallo all,

Heb iets nogal vaags atm. Ik had Swish 2.01 al een tijdje geinstalleerd, en dus was, uiteraard, me trail periode over. Dus ik deinstallen, reinstallen, trail aanvragen et viola, hij deed het weer. Da's het probleem ook nie.

Ik open vervolgens een scene, die ik gemaakt had voor de reinstall van exact dezelfde versie, en alles zag er gewoon hetzelfde uit, als ik het afspeelde in Swish zelf. Maargoed, aangezien ik die scene moet exporteren naar .AVI, deed ik dat. Maar toen ik die avi ff bekeek, was alles in zwart-wit en verschillende letters waren omgedraait of op de kop. Heb vanalles geprobeerd met export settings, codecs (jaja, hij staat NIEt op black&white output) maar geen succes, het blijft fucked op.

Help?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Dan toch maar de licensed versie aanschaffen.....

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Denk niet dat dat een essentieel deel is van mijn probleem. De trail versie kan namelijk alles wat een gekochte versie kan, alleen dan met limit van een aantal dagen etc

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik had ook problemen met siwsh 2.01 probeer 2.00 eens, die werkt (voor mij) een stuk stabieler

en blijven de letters ook op zijn kop oid als je exporteert naar een Flash file?

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Als ik 2.0 installeer, kan ik mijn scenes van 2.01 niet meer openen, en aangezien er een paar dagen werk inzit, ga ik het niet helemaal opnieuw maken.
Ook exporteren als SWF lukt niet, nog steeds zwart-wit en fucked up. :(

• ThaHandy
  • Laatst online: 12:24

ThaHandy

Discovery Channel

dat krijg je ook als je swf gaat exporten?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Climaximizer schreef op 30 May 2003 @ 13:09:
Denk niet dat dat een essentieel deel is van mijn probleem. De trail versie kan namelijk alles wat een gekochte versie kan, alleen dan met limit van een aantal dagen etc
Letters scrambling is de manier van swish om het illegale gebruik tegen te gaan.

Moraalridder modus in, niet erg netjes om illegaal je product te gebruiken en dat ook hier zo duidelijk te zeggen, gaat tegen het see-no-evil, hear-no-evil idee in. Als je niks zegt wordt er van uitgegaan dat je het netjes hebt gekocht, maar zodra je specifiek zegt dat je via een truukje de licentie verlengt, tja... da mag niet.

* Yellow|A werken op een dag als vandaag maakt zelfs van Yellow een moraal ridder.

|{ brrr }] |

Pagina: 1