Zenders instellen op tv.

Pagina: 1
Acties:

• bluebit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 23:25

bluebit

Fear the bunny

Topicstarter
ola,

gisteren belde een vriend met de vraag of ik interesse had in zijn oude tv. Dat is een grote trinitron Sony TV inc. afstandsbediening.

Nu had deze vriend de handleiding niet meer en door het exces aan knopjes op de afstandsbediening werd mijn leven er niet makkelijker op gemaakt.
Het simpelste van het simpelste kan ik niet eens vinden : zenders instellen.

Het gaat niet via de tv in ieder geval en moet via de afstandsbediening gedaan worden. Google kan niets bruikbaars vinden, dus jullie zijn mijn laatste hoop.
Wie weet hoe ie met de volgende afstandsbediening de tvzenders kan instellen :

remote control : RM-816
TV : Sony KV-C296
plaatje afstandsbediening : http://members.chello.nl/p.ludke/remote.jpg

I hope I never get so old I get religious

• bluebit

bluebit

Fear the bunny

Topicstarter
en misschien is een Mod zo vriendelijk dit richting audio, video, Hifi te schoppen (denk ik en sorry)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:18
dat gaat heel simpel want ik heb deze afstandsbediening ook gehad voor mijn sony tv van 60 cm (die het heel lang vol gehouden heeft btw, zit nu op sony 82 cm 100 HZ tv tje :P)

Je moet even dat klepje om de afstandsbediening omlaag schuiven. Daar zit een knopje dat een beetje hierop lijkt (>). die moet je indrukken en dan gaat de pagina teller knipperen en kan je gaan instellen via de knopjes op het plankje.

Verwijderd

Als ik het goed zie zitten er aan de zijkanten (bovenaan bij de standby knop) 2 knoppen om iets te ontgrendelen. Misschien dat deze Afstandsbediening een verborgen rij knoppen heeft waarbij er meerdere funktie's heeft. Zo ja, dan kan er misschien weer een foto geplaatst worden er van?

• bluebit

bluebit

Fear the bunny

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 11:38:
Als ik het goed zie zitten er aan de zijkanten (bovenaan bij de standby knop) 2 knoppen om iets te ontgrendelen. Misschien dat deze Afstandsbediening een verborgen rij knoppen heeft waarbij er meerdere funktie's heeft. Zo ja, dan kan er misschien weer een foto geplaatst worden er van?
WOW!!!!!

• bluebit

bluebit

Fear the bunny

Topicstarter
ok, plaatje is vervangen door nieuw plaatje (ondertussen ben ik al geestdriftig aan het duwen op knopjes)

nieuw plaatje

• bluebit

bluebit

Fear the bunny

Topicstarter
it works! jullie zijn helden, Mad_Erik en Jozy!

Verwijderd

bluebit schreef op 30 May 2003 @ 12:06:
it works! jullie zijn helden, Mad_Erik en Jozy!
ik heb deze tv ook gekregen, maar zit er ook nog iets van fine tuning op? verder een prima tv !

Verwijderd

nobody?
Pagina: 1