Ik heb een vaag probleem tijdens CS, het ligt aan @home, maar die kan er niks aan doen denk ik. Na ongeveer 20 minuten spelen gaat m'n verbinding opeens rare kuren vertonen, zo ziet er dat uit:
Hier ziet er alles nog goed stabiel uit, niks aan de hand:

En dan na ongeveer 20 min begint de hell
:

Iedereen staat om de halve seconde dan eventjes stil, zoals je kunt zien aan de rode balkjes, zelf kan ik nog steeds probleemloos rondlopen. Het lijkt wel alsof m'n upload ok blijft, maar m'n download ziek wordt. Soms lost het probleem zichzelf op maar na 5/10min komt het dan weer terug, ik snap er de ballen niet van.
Specs:
AMD Athlon XP 2100+
256MB DDR
100Mbit netwerk kaart
aangesloten op een:
xDSL/CABLE Broadband Router 4S van Sitecom
En als het gebeurt dan staat alleen mijn pc aan, er zitten maar 2 pc's aangesloten op die router.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hier ziet er alles nog goed stabiel uit, niks aan de hand:

En dan na ongeveer 20 min begint de hell

Iedereen staat om de halve seconde dan eventjes stil, zoals je kunt zien aan de rode balkjes, zelf kan ik nog steeds probleemloos rondlopen. Het lijkt wel alsof m'n upload ok blijft, maar m'n download ziek wordt. Soms lost het probleem zichzelf op maar na 5/10min komt het dan weer terug, ik snap er de ballen niet van.
Specs:
AMD Athlon XP 2100+
256MB DDR
100Mbit netwerk kaart
aangesloten op een:
xDSL/CABLE Broadband Router 4S van Sitecom
En als het gebeurt dan staat alleen mijn pc aan, er zitten maar 2 pc's aangesloten op die router.
Hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 10:39 ]