Toon posts:

Scheidingspagina's voor printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij op het werk hebben we een centrale printer. Hier printen zo'n 40 verschillende gebruikers op. Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om een schijdingspagina er tussen te zetten, waarop het UserID van de gebruiker komt te staan, zodat de pints makkelijk te vinden zijn... Deze scheidingspagina's hebben het formaat .sep
Ik heb drie van deze bestanden kunnen vinden in mijn Winnt directory. Alle drie geven ze ook een ander resultaat qua lay-out. De een geeft het UserID grafisch mooier weer dan de andere. Is er ook een manier waarop je de pagina's zelf kan programeren, zodat alleen de informatie die ik nodig vind erop komt te staan? Of kun je verschillende scheidingspagina's ergens downloaden?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Open eens die SEP file in een editor... is't niet gewoon een PostScript file? :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo ziet het er wel naar uit. Maar daar heb ik dus geen kaas van gegeten. Zijn er hier ook editors voor?
Ik heb het even geopend in Notepad, en dit krijg ik te zien (is maar een klein stukje)

@L(Date: ) show date show
@L% Time
@LPrintWidth 1.5 inch sub ymax .2 inch sub moveto
@L(Time: ) show time show
@L% Job Number
@LPrintWidth 2 div ymax .2 inch sub moveto
@Ljobid stringwidth pop
@L( : ) stringwidth pop
@Lname stringwidth pop
@Ladd add 2 div
@Lneg 0 rmoveto
@Ljobid show ( : ) show name show
@L% Underline label header
@Lnewpath
@Lxmin ymax .3 inch sub moveto xmax ymax .3 inch sub lineto
@Lclosepath
@Lstroke
@L% Add the username
@L%-----------------

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
neejoh, da's één of ander script! Regels met een % er in zijn comments, de rest zijn commando's voor de printerdriver :)

Probeer eens uit te vogelen hoe de commando's werken door zelf te gaan prutsen zou ik zeggen :) volgens mij kun je dan behoorlijk vette seperation pages maken :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar het moet toch mogelijk zijn om zoiets te downloaden? Om dat zelf te gaan programmeren, en uitzoeken kost teveel tijd lijkt me... Niemand een idee waar je zoiets kan en klaar kan downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand nog nooit eerder zoiets bij de veter gehad?

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Een tool om het aan te passen kan ik zo 123 niet vinden, maar hier staat een uitleg over hoe je die pagina's in elkaar kan zetten, met wat trial-and-error zou het dan toch moeten lukken.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Pagina: 1