Toon posts:

RAR PASSWORD?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo does anybody know how to find a password from a rar file that's hidden in a splitted rar collection.
I've tried multiple programs but they don't support splitted files.

GReeTZ, Junkie

Verwijderd

Dit is een Nederlands forum, en dus spreken wij Nederlands.... Dank u wel, als u blieft....

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44
hmm Bruce Allmighty?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Vraag het gewoon aan de maker van de bestanden!

Why don't you just ask the creator of the files?

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
ok dan, in het nederlands. wat ik zoek is een prog dat het paswoord kan vinden uit een splitted rar file. Vele programma's ondersteunen dit niet en zeggen dan "file format unkown".

Gelieve mij te helpen

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
En hij spreekt gewoon nl [rml]junkiejezus in "[ XP] cpu gebruik met XP vliegt de hoogte"[/rml]
hmm te laat :(

[ Voor 12% gewijzigd door cûora op 30-05-2003 09:47 ]

Verwijderd

of probeer het op het amerikaanse McTweakers.com

Verwijderd

er zit niets voor niets een password op die rar, als je dus het password moet weten moet je met de makers praten

Verwijderd

Topicstarter
dat is nu juist het probleem; ik heb die files van god weet waar op internet gehaald, dus ik kan onmogelijk weten wie de maker is. Er moet toch wel een soort programma bestaan, kan toch niet anders...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FAQ Policy - Beveiliging omzeilen
Zo'n beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op. En dus gaan wij jou ook niet helpen met het omzeilen van de beveiliging die daar opzit. Bovendien is je topictitel niet helemaal correct (minder Caps is niet verboden).
Lees iig de FAQ Forumgedrag eens door voordat je verder gaat posten :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even een tip voor de volgende keer: als je niet de moeite neemt om je vraag even te vertalen, waarom zouden wij dan wel de moeite nemen om je je helpen? Ook zo SCHREEUWEN in de topictitel helpt niet echt, doe je in het echt ook niet als je iemand wat vraagt :Y) ;)

Maar goed; het kraken van wachtwoorden waarvan de eigenaar je blijkbaar het wachtwoord heeft gegegeven, lijkt me niet de bedoeling :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 09:52:
dat is nu juist het probleem; ik heb die files van god weet waar op internet gehaald, dus ik kan onmogelijk weten wie de maker is. Er moet toch wel een soort programma bestaan, kan toch niet anders...
Dat password zit er niet voor niets op.
Indien jij toestemming hebt om aan die files te komen vraag het dan aan die persoon :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.