Tiscali ADSL Router -> Welk type

Pagina: 1
Acties:

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 08:37
Omdat ik overweeg een Tiscali ADSL abbonement af te sluiten wil ik vantevoren weten wat voor type router hierbij meegeleverd wordt. Omdat ik meerdere pc's wil aansluiten is wil ik er graag een router bij.

Weet iemand wat voor type router Tiscali standaard uitgeeft? En wat kan ik met die router, firewall etc. ..

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Dat zal toch wel op hun website staan, het merk en type router wat ze leveren bij je ADSL? Heb je daar al gekeken?

Profile

• GenetiX
Godjira schreef op 30 May 2003 @ 09:37:
Dat zal toch wel op hun website staan, het merk en type router wat ze leveren bij je ADSL? Heb je daar al gekeken?
Ja.. onvindbaar

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het lijkt me dat ze gewoon een Thomson Speedtouch 510 meeleveren, maar ik kan het mis hebben natuurlijk :)

Verwijderd

waarom zou je wachten op de tiscali router?!?!

Koop zelf gewoon een die je bevalt,

wer laten ons toch niet sturen door de provider he ;)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 16:10

BFS

Rude awakening

Tiscali levert geen routers, najah het originele modem is heeft een routerfunctie. Daar hoef je dus alleen een switch of een hub achter te plaatsen.

Je kan alle informatie over het modem vinden op www.kpnadsl.com of zoek even op de Thompson site.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik heb 2.5 weken geleden ADSL aangevraagd bij Tiscali en eergister kreeg ik het ADSL doe-het-zelf pakket binnen (KPN). Daar zat een thomson Speedtouch 510(i) bij.
Linkje naar de site van de speedtouch 510:
http://www.speedtouchdsl.com/prod510.htm

FFies een tip:

Geef bij het aanmelden je email adres op. Je krijgt namelijk de inloggevens niet samen met het installatiepakket. Je inloggegevens worden dezelfde dag gemaild als waarop je het pakket binnen krijgt.

• GenetiX
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 09:41:
waarom zou je wachten op de tiscali router?!?!

Koop zelf gewoon een die je bevalt,

wer laten ons toch niet sturen door de provider he ;)
Dat is waar natuurlijk. Maar als je een router meegeleverd krijgt die de juiste functies heeft, dan ga je er natuurlijk geen een kopen...
Pagina: 1